مدیرعامل تراکتور در واکنش به خبرهای غیررسمی در مورد برکناری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، گفت: بحث انتخاب جایگزین برای آقای دنیزلی را تکذیب می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، عملکرد ضعیف تراکتور در هفته های اخیر باعث نارضایتی هواداران و کادر مدیریتی این تیم شده است. سرخپوشان تبریزی که در ابتدای فصل با آوردن مصطفی دنیزلی و ادامه خریدهای بزرگ خود قصد داشتند مدعی نخست قهرمانی باشند در بازی های اخیر نتایج ضعیفی کسب کردند تا در پایان هفته سیزدهم با دو بازی کمتر، ۱۸ امتیازی شده و در رده هشتم جدول قرار بگیرند.

تراکتور در چهار بازی آخر خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز گرفته تا شایعاتی درباره اخراج سرمربی ترک تبار این تیم منتشر شود.

با این حال مصطفی دنیزلی باز هم قول قهرمانی می دهد. وی در این باره بارها در نشست های خبری صحبت داشته و اذعان کرده است: « من هرگز در دوران مربیگری ام قول قهرمانی نداده ام اما امسال قول می دهم تراکتور را قهرمان کنم.»

جمله ای که پس از تساوی پنجشنبه گذشته این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر دیگر خریدار نداشت تا احتمال تغییر در کادر فنی این تیم افزایش پیدا کند.

غلامرضا صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه با مصطفی دنیزلی برای تصمیم گیری در خصوص آینده کادرفنی این باشگاه اظهار داشت: ما هر روز با هم جلسه داریم. صبح و شب صحبت می کنیم. آقای دنیزلی همکار ماست. مگر می شود شما با همکارتان که هر روز می بینید جلسه اختصاصی هم داشته باشید؟ من همیشه با دنیزلی و سایر عوامل تیم در ارتباط هستم. این بار هم همین رفتار را دارم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره شایعه برکناری دنیزلی افزود: شب گذشته همین شایعات من را هم از مدیرعاملی باشگاه برکنار کرده بود اما می بینید که اکنون با شما دارم صحبت می کنم. به هر حال شرایط تیم را بطور قطع مثل همیشه بررسی می کنیم تا تصمیم دقیق بگیریم.

وی تاکید کرد: بحث برکناری آقای دنیزلی و انتخاب جانشین را هم تکذیب می کنم. با او صحبت می کنیم تا راهکار خوبی را پیدا کنیم. نتیجه را نیز خیلی زود اعلام می کنیم تا هواداران فهیم تراکتور در جریان قرار بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.