دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید توانایی بازی در هر تیم اروپایی را دارد ولی به عنوان یک حرفه‌ای با نیمکت نشینی در این تیم کنار می‌آید.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت slobodnadalmacija، پرسپولیس موفق شد بعد از ۹ سال ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد. شاگردان کالدرون موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم اصفهانی را شکست دهد.

بوژیدار رادوشوویچ در این دیدار چند مهار توپ خیلی خوب داشت و نقش مهمی در این پیروزی داشت. رادوشوویچ درباره حضور خود برابر ذوب آهن گفت: علیرضا برای مراسم برترین‌های آسیا به هنگ‌کنگ رفته بود و سه روز در تمرینات نبود. هر چند او بین سه بازیکن برتر قرار گرفت ولی انتخاب نشد و جایزه بهترین بازیکن سال به اکرم عفیف قطری رسید. هر چند او به کالدرون گفت مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند به میدان برود ولی سرمربی از من خواست تا در این دیدار برای تیمم بازی کنم. ما توانستیم با سه گل برنده این دیدار شویم و بعد از ۹ سال در خانه حریف به پیروزی دست یابیم. خوشبختانه توانستم با چند مهار نقش خوبی در این برد همراه با کلین‌شیت ایفا کنم.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس ادامه داد: من می‌دانم با وجود چند مهار خوب در این دیدار نیز در بازی بعدی روی نیمکت خواهم بود ولی این زندگی یک حرفه‌ای است. وقتی ۱۸ سال سن داشتم خیلی انگیزه و تلاش داشتم تا پیشرفت کنم و اگر کسی می‌گفت که روزی دروازه‌بان فرایبورگ یا مونشن گلادباخ خواهی بود ناراحت می‌شدم ولی زندگی حرفه‌ای من را به ایران کشاند. همسرم و فرزندم هم از اینکه من اغلب روی نیمکت هستم ناراحت هستند و واقع‌بینانه می‌توانم در هر باشگاهی در اروپا بازی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.