حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان دستاوردهای سفر این تیم به اندونزی و انجام دو بازی دوستانه در این کشور را مفید ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلى در آستانه دیدار دوستانه مقابل تیم المپیک قطر گفت: در فاصله کوتاه باقیمانده تا رقابت‌ها، بهترین روش براى شناسایی نقاط ضعف تیم برگزارى بازى‌های دوستانه است. طبیعتاً در این بازی‌ها تلاش می‌کنیم نفرات مختلف را در پست‌هاى گوناگون مورد آزمایش قرار دهیم، میزان آمادگی بدنی تیم را شناسایی کنیم و همچنین استراتژى و شکل بازى مورد نظر خودمان را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان افزود: در اندونزى بیشتر روى برنامه‌هاى هجومی تیم کار کردیم که در خلق موقعیت بسیار موفق بودیم، اما نقطه ضعف ما استفاده از موقعیت بود که باید این مشکل هم حل شود.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهاى سفر اندونزى براى همه ما بسیار جالب توجه و مفید بود. پرواز طولانی، اختلاف ساعت و تغییر برنامه خواب بازیکنان، رطوبت و هواى شرجی بالی شرایطی است که ما را در موقعیت مشابه تایلند قرار داده و با شبیه‌سازى مناسب وارد مسابقات نهایى خواهیم شد. تنظیم برنامه خواب، تقویت توان جسمی و آمادگی بدنی از موضوعات مهمی است که در اردوى آخر باید مورد توجه قرار بدهیم.

استیلی در خصوص بازى مقابل قطر گفت: حریف ما تیم بسیار قدرتمندى است، سه بازیکن از تیم بزرگسالان را در اختیار دارند و سرمربی توانمندى مثل فلیپ سانچز، ما هم بعضی از نفرات مثل محبی، صیادمنش و مهدیخانی را دراختیار نداریم، اما این مسئله نباید تأثیرى در کار داشته باشد، چراکه هدف اصلی آزمایش میزان آمادگی تمامی نفرات است. این فرصتی است که همه بازیکنان توانایی خودشان را نشان بدهند. روزهاى گذشته تمرینات بسیار خوبی را در مجموعه اسپایر برگزار کردیم و بازیکنان از هر نظر آماده حضور در این بازى هستند، امیدوارم در این بازى بتوانیم در حد توان واقعی خودمان ظاهر شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )