مدیران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند دروازه‌بان شیاطین سرخ را به ترکیب باواریایی‌ها اضافه کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه بایرن مونیخ که اخیراً نیکو کواچ را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج و هانسی فلیک را به طور موقت تا پایان سال جاری میلادی به‌عنوان جانشین این سرمربی کروات انتخاب کرده‌اند، اکنون روی برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی خود متمرکز شده‌اند.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» مدیران باشگاه بایرن به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای مانوئل نویر ۳۳ ساله هستند که به پایان دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک می‌شود. آنها در این راستا نظرشان معطوف به دین هندرسون، دروازه‌بان منچستریونایتد شده است که در حال حاضر به صورت قرضی در شفیلدیونایتد بازی می‌کند.

پیش از این گفته می‌شد که بایرن مونیخ قصد دارد تابستان آینده الکساندر نوبل، دروازه‌بان آلمانی شالکه را در پایان فصل جاری به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. دین هندرسون ۲۲ ساله در حالی نامش به‌عنوان تازه‌ترین گزینه برای تقویت پست دروازه‌بانی باواریایی‌ها مطرح شده که عملکرد خیلی خوبی در شفیلدیونایتد داشته است.

واکنش رئیس جدید بایرن مونیخ به احتمال بازگشت گواردیولا به این تیمبایرن مونیخ همچنین نظرش را معطوف به جذب تروی پاروت، مهاجم ۱۷ ساله تاتنهام کرده است. قرارداد این بازیکن ایرلندی با این باشگاه انگلیسی در سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.