مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در این چند هفته از لحاظ فنی پیشرفت داشتیم ولی حالا باید نتیجه بگیریم و خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

پیمان رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیمش برابر شهر خودرو گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم. آنها موقعیتی نداشتند و از یک غفلت ما نهایت استفاده را بردند. چند فرصت خوب داشتیم که متاسفانه با بدشانسی از دست رفت و البته مهدی رحمتی هم واکنش‌های خوبی داشت. در روزی که مستحق برد بودیم بازنده از زمین بیرون آمدیم اما این بازی را فراموش کردیم.

وی تاکید کرد: بعد از آمدن جلالی از لحاظ فنی پیشرفت کردیم ولی در نتیجه‌گیری هنوز عملکرد خوبی نداشتیم، حالا وقت نتیجه گرفتن است و باید خودمان را از پایین جدول جدا کنیم. در بازی با ماشین‌سازی هم باید از شرایط میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم و امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم.

رنجبری که فصل گذشته آقای گل مسابقات لیگ دسته اول شد، در خصوص عملکرد خودش در این فصل و اینکه هنوز نتوانسته به موقعیت فصل گذشته‌اش دست پیدا کند، تصریح کرد: متاسفانه امسال در هفت بازی نتوانستم تیمم را همراهی کنم و مصدوم شدم، این یک بدشانسی بزرگ برای من بود و امیدوارم دیگر مصدوم نشوم. شرایط تیم هم خوب نبود و این موضوع هم تاثیر خودش را گذاشت، با این حال تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده بهترین عملکرد را داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.