مدیرکل ورزش استان تهران با بیان اینکه انتخابات هیات فوتبال این استان روز ۶ آذر برگزار نمی‌شود، گفت: پیشنهادات ما به آقای تاج در جهت رفع ابهامات اعلام شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور بود.

رضا گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نشستی که امروز در محل وزارت ورزش و به منظور بررسی مسائل پیرامون انتخابات هیئت فوتبال استان تهران برگزار شد در مورد روند جلسه و نتیجه آن توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همراه با عبدالکاظم طالقانی رئیس امور استانها و همچنین رئیس حراست این فدراسیون نیز در جلسه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: مدیر کل حراست وزارت ورزش، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و معاون ورزشی اداره کل استان تهران از دیگر افراد حاضر در نشست بودند.

گل محمدی با ابراز رضایت از روند برگزاری جلسه یادآور شد: در این نشست از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مواردی در مورد انتخابات هیئت فوتبال استان تهران به مهدی تاج پیشنهاد داده شد که با استقبال نمایندگان وزارت ورزش نیز همراه بود. رئیس فدراسیون نیز توضیحات خود را درباره موارد پیشنهادی مطرح کرد اما مقرر شد بررسی های تکمیلی در مورد آنها انجام پذیرد.

رئیس اداره کل استان تهران تاکید کرد: قرار بر این شد مهدی تاج پیشنهادات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح کرده و نتیجه آن را در جلسات تکمیلی با ما و وزارت ورزش ارائه کند.

گل محمدی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال ۶ آذرماه را به عنوان زمان پیشنهادی برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران پیشنهاد داده بود، ادامه داد: طبق آنچه در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت برگزاری انتخابات در این تاریخ منتفی خواهد بود چرا که احتمالا در راستای بررسی پیشنهادات مطرح شده باید دو، سه جلسه دیگر نیز برگزار کنیم. بنابراین به تاریخ پیشنهادی نخواهیم رسید.

«پیشنهادات مطرح شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در چه زمینه ای بود؟» گل محمدی در پاسخ به این پرسش گفت: این پیشنهادات در جهت رفع ابهامات اعلام شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور و به صورت محرمانه به مهدی تاج اعلام شد. بنابراین از آنجا که هنوز به تایید و تصویب نرسیده بهتر است در مورد آنها صحبتی نشود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ابراز امیدواری کرد که با برگزاری جلسات تکمیلی با حضور مهدی تاج و نمایندگان وزارت ورزش در مورد انتخابات هیئت فوتبال استان تهران جمع بندی هر چه سریعتر حاصل شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )