شاهین بیانی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد یکی از مدافعان فعلی تیم ملی در حد این تیم نیست.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیم ملی برابر عراق اظهار داشت: ما در این سال‌ها همیشه برابر عراق چالش داشتیم و متأسفانه در این بازی هم شکست خوردیم. البته مشکل اصلی ایران در بازی با بحرین شروع شد و این باخت وضعیت ما را پیچیده کرد. در تمام گروه‌ها فقط دو تیم در سطح بالا هستند که شانس صعود دارند، ولی ما با شکست برابر بحرین به یک تیم سوم هم شانس صعود دادیم.

وی در ارتباط با شانس صعود تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تصریح کرد: اعتقاد من این است که همچنان شانس صعود داریم و می‌توانیم از بازی‌هایی که میزبان هستیم به بهترین شکل استفاده کنیم، ولی با ادامه این روند قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد. ویلموتس هنوز ترکیب موردنظرش را برای تیم ملی پیدا نکرده و اعتقادم این است که هاشمیان می‌تواند بیشتر از این به سرمربی تیم ملی کمک کند.

بیانی با بیان این مطلب که تیم ملی راحت گل می‌خورد، خاطر نشان کرد: برخلاف گذشته در کارهای دفاعی شدیداً ضعف داریم و راحت گل خوردن اصلاً خوب نیست، در ضمن باید بگویم که یکی از مدافعان تیم ملی به هیچ عنوان در حد حضور در تیم ملی کشورمان نیست و هر وقت در ترکیب حضور داشته، تیم ما با مشکل مواجه شده است.

مدافع پیشین تیم ملی در ارتباط با انتقادهای صورت گرفته از ویلموتس و مقایسه این مربی با کی‌روش خاطرنشان کرد: مقایسه مربیان درست نیست و هر مربی سبک خاص خودش را دارد. ترکیب خط دفاعی تیم ملی باید تغییر کند تا راحت گل نخوریم، در ضمن ویلموتس هم باید خیلی زود ترکیب مورد نظرش را به دست بیاورد.

فیفا، بحرین را به خاطر عدم احترام به سرود ملی ایران جریمه کرد/ هشدار به فدراسیون فوتبال کشورمان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.