باشگاه پرسپولیس از دریافت پیشنهاد خارجی دروازه بان ملی پوش این تیم بی اطلاع است.

به گزارش خبرنگار مهر، عملکرد علیرضا بیرانوند دورن چارچوب دروازه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران سبب شد تا شماره یک این روزهای فوتبال ایران با دو باخت اخیر تیم ملی مقابل بحرین و عراق همچنان مشتریان خارجی داشته باشد.

باشگاه های کشور ترکیه، بلژیک و پرتغال در حالی قصد داشتند بیرانوند را در ابتدای فصل جاری لیگ برتر به خدمت بگیرند که باشگاه پرسپولیس با درخواست آنها مخالفت کرد تا «بیرو» یک سال دیگر در پرسپولیس بماند. حضوری که او را بار دیگر جزو سه نامزد نهایی بهترین بازیکن فوتبال آسیا قرار داد تا دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در آستانه کسب این جایزه برای سال ۲۰۱۹ قرار بگیرد.

با این حال طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر پیشنهاد تیم «ویتوریا گیمارش» پرتغال به علیرضا بیرانوند منتشر شد تا در صورت توافق سه جانبه بین این باشگاه پرتغالی با مسئولان پرسپولیس و علیرضا بیرانوند این انتقال در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر رقم بخورد.

پیشنهاد تیم پرتغالی به علیرضا بیرانوند درحالی در رسانه ها منتشر شده است که خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد مسئولان باشگاه پرسپولیس از این پیشنهاد بی خبرند و هیچ نامه رسمی و مکتوبی برای این انتقال به باشگاه ارسال نشده است. حتی انتشار این خبر باعث تعجب برخی مسئولان باشگاه شد.

بیرانوند که اوایل فصل جاری قرارداد خود تا ۱۴۰۰ را نیز دو سال دیگر تمدید کرد برای جدایی از پرسپولیس نیاز به موافقت مسئولان باشگاه دارد.

باوجود این قرارداد عجیب به نظر می رسد که مسئولان باشگاه پرتغالی که اصول فوتبال حرفه ای را به خوبی می دانند، به طور رسمی با باشگاه پرسپولیس مکاتبه نکرده اند. اصولا برای چنین انتقال هایی در میانه فصل، باشگاه خواهان، در نامه ای رسمی به باشگاه طرف قرارداد بازیکن، موضوع را مطرح و خواستار انجام مذاکرات می شود. اتفاقی که در مورد علیرضا بیرانوند نیفتاده است تا ابهامات در مورد این پیشنهاد مثل خیلی از پیشنهادات دیگر به سایر بازیکنان افزایش پیدا کند.

از سوی دیگر گابریل کالدرون نیز با جدایی بیرانوند در ابتدای فصل به صراحت مخالفت کرده بود و هنوز هم موافق این جدایی نیست.

با این شرایط مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار دروازه بان شماره یک سرخ ها خواهد بود. آیا این پیشنهاد جدی و رسمی خواهد شد و بیرانوند راهی پرتغال می شود یا اینکه این پیشنهاد هم مثل سایر موارد مطرح شده در ابتدای فصل به بایگانی سپرده خواهد شد و بیرانوند همچنان مرد شماره یک سرخ ها خواهد ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.