سرمربی تیم فوتبال امید با بیان اینکه در نیمه اول بازی با اندونزی ۷ فرصت گلزنی داشتیم گفت: با وجود عملکرد خوبى که در این نیمه داشتیم از نمایش بازیکنان راضى نیستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى در نشست خبرى بعد از بازى مقابل اندونزى گفت: ابتدا از میزبانى فدراسیون فوتبال اندونزى تشکر مى‌کنم. در خصوص بازى فکر مى‌کنم در نیمه نخست عملکرد بهترى نسبت به حریف داشتیم، کاملا بر جریان بازى مسلط بودیم. ٧ موقعیت مسلم گلزنى فقط در نیمه اول داشتیم که با بى‌دقتى از دست رفت. در مسابقات نهایى خلق این تعداد موقعیت آسان نیست و باید از این اشتباهات درس بگیریم. اگر نیمى از فرصت‌ها تبدیل به گل مى‌شد با نتیجه پرگل پیروز مى‌شدیم.

سرمربى تیم فوتبال امید اضافه کرد: سفر طولانى به بالى داشتیم. همچنین ٥ ساعت اختلاف ساعت با تهران و شرایط ویژه آب و هواى شرجى این منطقه از نظر بدنى فشار زیادى به تیم وارد کرد. بچه‌ها به دلیل اختلاف ساعت شب قبل استراحت خوبى نداشتند و به همین دلیل در نیمه دوم افت کردیم و کاملا خسته بودیم. البته همه این مسائل براى من قانع‌کننده نیست و با وجود خستگى معتقدم نباید به حریف فرصت مى‌دادیم. امیدوارم با فرصتى که در پیش خواهیم داشت و با استراحت مناسب بازیکنان، در بازى بعد عملکرد واقعى خودمان را نمایش بدهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. البته اندونزى هم تیم بسیار خوب و سرعتى بود که چشم به ضد حملات داشت و از همین طریق موفق به گلزنى شد.

تساوی تیم فوتبال امید مقابل اندونزی در دیداری دوستانه

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )