سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران در نشست خبری پیش از دیدار با اندونزی گفت: این مسابقه در روند آماده‌سازی تیم ما بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در نشست خبری پیش از مسابقه دوستانه اول برابر اندونزی که ساعت ١٣ امروز در بالی برگزار شد اظهار کرد: ابتدا از میزبانی خوب کشور اندونزی تشکر می‌کنم هم‌چنین خوشحالیم که فرصت انجام دو بازی در این مقطع فراهم شد. تیم ما بعد از بازی مقابل ازبکستان و استرالیا دو بازی مقابل اندونزی انجام می‌دهد و پس از آن هم یک مسابقه مفید مقابل قطر انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی امید ایران اضافه کرد: بازی‌های تیم اندونزی به‌خصوص مسابقه این تیم مقابل چین را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم تیم سرعتی هستند و به‌خصوص در خانه، حریف قدرتمندی محسوب می‌شود. بازی برابر این تیم به‌خصوص در این شرایط آب و هوایی که شبیه تایلند است اهمیت زیادی دارد. اندونزی هم با انگیزه زیادی برابر ما قرار می‌گیرد چرا که آن‌ها برای حضور در مسابقات جنوب شرق آسیا آماده می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال المپیک اندونزی هم در این نشست تیم ایران را حریف قدرتمندی دانست که بازی برابر این تیم می‌تواند درس‌های خوبی برای میزبان داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.