تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه تلاش می‌کند نتایج گذشته خود را در لیگ برتر فوتسال جبران کند، اما این هفته باید به مصاف مس سونگون، صدرنشین مسابقات برود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

در مهم‌ترین دیدار هفته، مس سونگون میزبان سن‌ایچ ساوه است. مس که مسابقات را با نتایج پُرفزار و نشیبی آغاز کرد، رفته رفته به ثبات رسید و خود را به صدر جدول لیگ برتر رساند. این رویه را می‌توان برای سن‌ایچ برعکس دانست. سن‌ایچ در نیم‌فصل اول با عملکرد درخشانی که داشت، در جایگاه سوم جدول قرار گرفت، اما دو شکست متوالی در نیم‌فصل دوم متحمل شد و به رده ششم سقوط کرد. شاگردان اصغری‌مقدم در دیدار رفت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند و این هفته تلاش می‌کنند با تکرار برتری برابر مس، به روزهای اوج بازگردند.

آذرخش بندرعباس به مصاف گیتی‌پسند اصفهان می‌رود. آذرخش در ۱۳ هفته گذشته خود تنها یک پیروزی به دست آورده که آن هم مقابل مس سونگون، صدرنشین مسابقات بود. شاگردان روزپیکر اکنون در رتبه دوازدهم جدول جای دارند و از لحاظ مالی هم با شرایط نامساعدی دست و پنجه نرم می‌کنند. با این وجود جنوبی‌ها امیدوارند همانند هفته هشتم، بتوانند یکی دیگر از مدعیان را در بندرعباس زمین‌گیر کنند.

گیتی‌پسند اما نیم‌فصل دوم را با دو پیروزی آغاز کرد که این نتایج برای صعود شاگردان بی‌غم به صدر جدول کافی نبود. سرخپوشان اصفهانی نخستین پیروزی خود را در این فصل با برتری مقابل آذرخش آغاز کردند؛ آن هم با ۱۰ گل. با توجه به تفاضل گل گیتی‌پسند و مس، شاید شکست مس و برتری اصفهانی‌ها هم تفاوتی در جایگاه دو تیم در صدر جدول ایجاد نکند.

در دیگر دیدار حساس امروز، فرش‌آرای مشهد مقابل شهروند ساری صف‌آرایی می‌کند. شاگردان مجید مرتضایی هم پس از متوقف کردن گیتی‌پسند در هفته دوازدهم، سه پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌هایی کسب کردند که امتیاز نزدیکی نسبت به فرش‌آرا داشتند. فرش‌آرا هفته قبل برتری ارزشمندی در ساوه مقابل سن‌ایچ به دست آورد و به رتبه سوم جدول صعود کرد. شهروند نیز لیگ را درخشان آغاز نکرد، اما سه پیروزی متوالی در سه هفته اخیر سبب صعود شاگردان لک به جایگاه پنجم جدول شد.

برنامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۱ آبان

* فرش‌آرای مشهد - شهروند ساری داوران: عبدالرحیم محمدی، روح‌الله مطهری، علی زنگنه و میلاد حمزه ناظر: سیدصادق موسوی

* مقاومت شهرداری البرز - لبنیات ارژن شیراز داوران: محمودرضا نصیرلو، ولی صفارها، مصطفی زینی و مسعود شفیعی ناظر: عباس رنجی

* مس سونگون ورزقان - سن‌ایچ ساوه داوران: علی پورافشار، مرتضی شعبانی، اسماعیل کمربسته و زیاد فروتن ناظر: ابراهیم مسیبی

* سوهان محمدسیمای قم - شاهین کرمانشاه داوران: علی حاتمی، سیدمیرهادی اسماعیلی، حمیدرضا طیب طاهری و مصطفی کرد ناظر: عباس به‌روش

* هایپرشهر شاهین‌شهر - ستارگان ورامین داوران: رضا وثوقی، یوسف صادقی، محمد بیاتی و علی اسماعیل سزاری ناظر: علیرضا رجبی

* آذرخش بندرعباس - گیتی‌پسند اصفهان داوران: مجید فراهانی، محمدعلی سیاحی، امیرمختار رودساز و مهدی حقوقی ناظر: عباس دهقانپور

* شرکت ملی حفاری - اهورای بهبهان داوران: فیروز مبینی، اصغر احمدی، محمد تیموری و بهنام نبی‌پور ناظر: کوروش هاشمی

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.