مدیر برنامه‌های هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد در پی بازگرداندن این بازیکن به جمع راه‌راه پوشان تورین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد مینو رایولا به دنبال این است تا شرایط بازگشت پل پوگبا به یوونتوس را فراهم کند و انتظار می‌رود این انتقال در مقطعی از سال ۲۰۲۰ (پنجره زمستانی یا فصل نقل‌وانتقالات تابستانی) عملی شود. این نشریه در حالی این ادعا را مطرح کرده که باشگاه رئال مادرید هم نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند است.

پل پوگبا که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ برای راه‌راه پوشان تورین بازی می‌کرد و با این تیم چهار قهرمانی در سری A ایتالیا را تجربه کرد، در سال ۲۰۱۶ با انتقالی ۱۱۰ میلیون یورویی که رکورد جهانی در آن زمان محسوب می‌شد به منچستریونایتد بازگشت. پیش از این گفته شده بود که مدیران باشگاه یوونتوس در حال برنامه‌ریزی برای معاوضه امره جان و ماریو مانژوکیچ با پل پوگبا هستند.

نشریه «اوکی دیاریو» اسپانیا هم اخیراً با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید قصد دارد در ماه ژانویه پیشنهادی ۱۵۰ میلیون یورویی به باشگاه منچستریونایتد به منظور به خدمت گرفتن پل پوگبا ارائه کند، این در حالی است که به نظر می‌رسد این هافبک فرانسوی برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد ندارد.

باشگاه منچستریونایتد به دنبال تمدید قراداد هافبک ۲۶ ساله خود است اما مدیر برنامه‌های پوگبا شرط تمدید قرارداد این بازیکن را افزایش دستمزد وی به ۶۰۰ هزار پوند در هفته عنوان کرده است که به نظر می‌رسد این ترفندی برای مجاب کردن مدیران باشگاه منچستریونایتد به فروش پوگبا باشد.

پوگبا در این تابستان اخیر هم به شدت مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس قرار داشت اما در نهایت این باشگاه منچستریونایتد بود که موفق شد ستاره خط میانی خود را با قیمت بالایی (۱۸۰ میلیون پوند) که روی او گذاشت، حفظ کند.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ تابستان اخیر در مراسمی در شهر توکیوی ژاپن اعلام کرد که به دنبال تجربه چالشی جدید است و از علاقه‌اش به ترک اولدترافورد سخن گفت. پوگبا که در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا مصدوم است، این فصل در ۶ بازی از رقابت‌های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و دو پاس گل هم برای هم‌‌تیمی‌هایش ساخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.