پیشکسوت تیم ملی فوتبال معتقد است دیر جمع شدن بازیکنان تیم ملی می‌توانند به ضرر شاگردان ویلموتس باشد اما خوبی ملی‌پوشان این است که همه آنها در شرایط بازی هستند.

به گزارش ایسنا، کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس و پیشکسوت سابق تیم ملی، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که ما را به تمرین تیم ملی دعوت کردند. خوشحالم که تمرین ملی‌پوشان را از نزدیک می‌بینم و در کنار آنها هستم و همین طور شرایط بازیکنان خودمان را می‌بینم.

وی ادامه داد: تیم ملی بازی بازی سختی را پیش رو دارد و طبق صحبت‌هایی که ویلموتس انجام داد، شناخت خوبی از عراق دارد. امیدوارم دیر جمع شدن بازیکنان مشکلی پیش نیاورد اما همه بازیکنان در شرایط بازی هستند و تمام تلاششان این است که بازی را ببرند و خود را در جدول بالا بکشند.

باقری اضافه کرد: همه ملی‌پوشان، بازیکنان باتجربه‌ای هستند. بازیکنان ما زود عصبی می‌شوند و زود پرخاش می‌کنند و این از بدی‌های فوتبال ماست. امیدوارم بازی به بازی بهتر شوند تا تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند نتیجه بهتری بگیرند.

او در خصوص جنگ روانی که در دیدار با بحرین به وجود آمد گفت: جنگ روانی همیشه هست و می‌تواند تاثیرگذار باشد. سرمربی تیم در حرف‌هایش به این موضوع اشاره کرد. وقتی در زمین حریف بازی می‌کنید باید با تمرکز بالا بازی کنید و به حواشی توجه نکنید. این بهترین راهکار برای کسانی است که به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.