اونای امری همه انتقادات اخیر در مورد روند منفی تیمش را می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری پس از شکست ۲ - صفر تیمش در خانه لسترسیتی در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آماده پذیرش همه انتقادات است.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: ممکن است از نتیجه بازی ناامید باشم اما رویکرد بازیکنان خوب بود و آنها برنامه‌های ما را در زمین پیاده کردند. در نیمه دوم شانس‌هایی روی دروازه لسترسیتی را ایجاد کردیم و وقتی لستری‌ها به گل رسیدند یک بخت گلزنی دیگر را را از دست دادیم. از لسترسیتی عقب افتاده‌ایم اما برای آماده سازی، بهبود شرایط و ایجاد تعادل در تیم، زمان خواهیم داشت.

او در ادامه افزود: منچستر یونایتد و تاتنهام در جدول پشت سر ما قرار دارند و زمان داریم تا اختلاف با لسترسیتی را کاهش دهیم. اگر در خانه نمایش‌های خوبی ارائه کنیم، می‌توانیم در خارج از خانه هم موفق باشیم. ما تا به حال در خانه مغلوب نشده‌ایم. با باشگاه صحبت می‌کنم تا قوی مانده و بهبود پیدا کنم. بازیکنان جوان دیگری هم داریم که در کنار ما در حال رشد هستند.می‌دانم انتقاداتی خواهد شد و من آماده شنیدن اعتراضات هستم. همه انتقادات را می‌پذیرم و این اتفاق طبیعی است. یک قدم جلوتر رفتیم و از نظر دفاعی بهتر بودیم. باید دوباره اعتماد به نفس خودمان را پیدا کنیم. موظفیم در برخی شرایط صبور باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.