اولگنار سولسشایر به رویکرد تهاجمی رقیبش چشم امید دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل برایتون در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ابراز امیدواری کرد رقیب به بازی دفاعی رو نیاورد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: برایتون تیم خوبی است اما امیدوارم در بازی فردا دفاعی ظاهر نشود چون تیم جوان من در صورت بازی تدافعی بیش از حد رقیب، دچار مشکل می‌شود.من تیم را برای منچستریونایتد هدایت می‌کنم، نه خودم. می‌خواهم به بهترین نحو، بهترین کارایی را از میسون گرینوود بگیریم. او دوران حرفه‌ای بسیار بزرگی خواهد داشت اما گاهی زمان مناسبی برای بازی دادن به او نیست. خودش می‌داند چرا زیاد بازی نکرده است. ما در قبال او صبور بوده‌ایم. آنتونی مارسیال غایب بود و درست نبود که تمامی مسئولیت‌ها را روی دوش او بگذاریم. به بازیکنان جوان تیم تا جای ممکن فرصت خواهم داد.

او در ادامه افزود: روخو از زمان آغاز پیش فصل عالی بوده است. او بیشتر از چیزی که انتظار داشت بازی کرده اما خب، به همین خاطر اینجا حضور دارد. او فوتبالیست سطح بالایی است. ذهنیت خوبی دارد، می‌تواند پاس بدهد و دفاع کند. مسئله بر سر آماده نگه داشتن اوست و مارکوس خیلی وقت است آمادگی خودش را حفظ کرده. شما می‌توانید توانایی‌هایش را ببینید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.