علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به فیلم منتشر شده از او هنگام درگیری لفظی با یک هوادار اعلام کرد که آن فرد هوادار نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلمی از علی علیپور منتشر شده است که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر پس از اظهارات فردی که نزدیک اتوبوس پرسپولیس ایستاده، توهین می‌کند. علی علیپور در گفت‌وگویی کوتاه با سایت باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: متأسفانه آن روز و در حالی که ما قصد داشتیم سوار اتوبوس شویم، فردی که مشخص بود به دنبال حاشیه است، مدام توهین می‌کرد وگرنه من هیچوقت به خودم اجازه توهین به هوادار پرسپولیس را نمی‌دهم.

وی افزود: من هر چه دارم از هواداران عزیز پرسپولیس دارم و همیشه به خاطر حمایت‌های آنها خودم را مدیون‌شان می‌دانم. به همین دلیل هیچوقت حاضر نیستم دل هواداری را برنجانم، اما آن فردی که توهین می‌کرد معلوم بود طرفدار پرسپولیس نیست و به دنبال حاشیه‌سازی است.

علیپور گفت: من کوچک همه هواداران پرسپولیس هستم. می‌دانم که آنها مسائل را خیلی خوب درک می‌کنند و امیدوارم باز هم منت بر سرمان گذاشته و تا پایان فصل ما را حمایت کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )