گروه سارق با ورود به منزل هافبک برزیلی تیم فوتبال ناپولی، مقداری از اموال او را ربودند اما ظاهراً هدف اصلی آنها چیزی جز سرقت بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاتزتادلواسپورت، منزل آلان مارکس لوریرو هافبک تیم فوتبال ناپولی در شهر ناپل شب گذشته (جمعه) مورد هجوم گروهی سارق واقع شد و این بازیکن برزیلی نگران آن است که او هدف تلافی‌جویی برخی از هواداران تیم قرار گرفته باشد.

طبق اعلام گاتزتا دلواسپورت و پایگاه خبری «سی‌گونفیا لارته»، سارقان با خرد کردن شیشه پنجره‌های خانه آلان، وارد اتاقی شده‌اند که گاو صندقی در آن قرار داشت. آنها حتی در این گاو صندوق را هم باز کرده‌اند اما با این حال به جز چند چیز کم ارزش، دیگر محتویات گران‌بهای داخل آن را به سرقت نبرده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌های محلی آلان یکی از اصلی‌ترین عوامل سرپیچی بازیکنان ناپولی از دستور مالک باشگاه برای رفتن به اردوی تنبیهی یک هفته‌ای بوده است. او و هم‌تیمی‌‌هایش سه‌شنبه شب پس از تساوی خانگی مقابل سالزبورگ بی‌اعتنا به دستور اورلیو دلورنتیس به جای بازگشت به مرکز تمرینی تیم، به منازل‌شان برگشتند و خشم مالک باشگاه و هواداران را برانگیختند.

به همین دلیل اکنون برخی رسانه‌‌های محلی گزارش کرده‌اند که آلان نگران است قربانی تلافی‌جویی هواداران خشمگین ناپولی شده باشد و این حرکت آنها باز هم تکرار شود آن هم در شرایطی که همسر او باردار است.

ظاهراً حمله سارقان به منزل آلان زمانی صورت گرفته که همسر او در خانه‌اش حضور داشته اما دو فرزند او به همراه پرستارشان بیرون از خانه بوده‌اند.

آلان در بازی امروز تیمش مقابل جنوا در هفته دوازدهم سری A حضور نخواهد داشت اما دلیل آن مصدومیت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.