هواداران تیم ماشین‌سازی با شعار " آذربایجان تسلیت" با زلزله زندگان حادثه بامداد امروز در آذربایجان شرقی اظهار همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر کشور در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که ماشین‌سازی پس از مدت‌ها با لباس‌های سبز رنگ که لباس اصلی این تیم در گذشته بوده، به میدان رفته است.

بازیکنان تیم ماشین‌سازی به خاطر همدردی با حادثه دیدگان زلزله شهرستان میانه که بامداد امروز رخ داد، با بازوبندهای سیاه به میدان رفته‌اند.

پس از حاشیه‌سازی و سو استفاده‌های صورت گرفته از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، تماشاگران حاضر در ورزشگاه پرچم‌های ایران را به همراه دارند.

بیش از یک هزار تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل حضور دارند و از نزدیک شاهد دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و ذوب‌آهن هستند. برخی از این تماشاگران پرچم تراکتورسازی و ماشین‌سازی را در دست دارند.

پیش از آغاز بازی رسول خطیبی و نیمکت‌نشینان ماشین‌سازی به سمت علیرضا منصوریان و نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن رفته و به آن‌ها خوش‌آمد گفتند.

دانیال اسماعیلی فر که عملکرد خوبی در تراکتور داشت، از سوی تماشاگران ماشین‌سازی تشویق شده و به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ داد.

حامد لک، عزیز معبودی و احمدرضا زنده روح پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت‌نشینان و سرمربی ذوب‌آهن رفته و با آن‌ها خوش‌وبش کردند. میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم‌زاده نیز به سمت نیمکت‌نشینان و سرمربی ماشین‌سازی رفتند.

تبریز| ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار با ماشین‌سازی مشخص شدتبریز| ترکیب ماشین‌سازی برای دیدار با ذوب‌آهن اعلام شدتبریز| خطیبی: ماشین‌سازی از نظر شکل تیمی و نوع بازی جزو ۵ تیم برتر لیگ است/ از هواداران تراکتور ممنونمدیدار تیم‌های ماشین‌سازی و ذوب‌آهن با یک دقیقه سکوت و قرائت حمد و سوره به‌منظور همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی آغاز شد.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شعار "آذربایجان تسلیت" با زلزله‌زدگان بامداد امروز در شهرستان میانه همدردی کردند.

در دقیقه یک بازی، ارسلان مطهری با استفاده از اشتباه بازیکنان تیم میزبان صاحب توپ شده و دروازه ماشین‌سازی را در ثانیه ۴۰ باز کرد.

در دقیقه ۳ بازی بازیکنان تیم ماشین‌سازی اعتقاد داشتند که روی مسیح زاهدی خطای پنالتی انجام شده است اما داور بازی اعتقادی به این موضوع نداشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )