رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل صادر شدن کارت بازی بازیکنان نساجی برطرف نشده است و این بازیکنان نمی‌توانند در هفته هشتم برای تیم‌شان به میدان بروند.

جمشید نورشرق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت باشگاه نساجی و اینکه آیا مشکل این باشگاه برای صدور کارت چند بازیکنانش برطرف شده است یا خیر, اظهار داشت: خیر, تا این لحظه بدهی باشگاه نساجی پرداخت نشده است و قاعدتاً نمی‌توانیم مجوزی برای باشگاه نساجی صادر کنیم.

وی درباره اینکه غلامرضا بهروان، رئیس هیئت فوتبال استان مازندران مدعی شده است, مشکل کارت بازی چهار بازیکن نساجی برطرف شده و این بازیکنان می‌توانند تیم‌شان را در هفته هشتم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان همراهی کنند, تأکید کرد: ما باید این کار را انجام دهیم که تاکنون چنین تصمیمی نگرفته‌ایم. من این موضوع را تکذیب می‌کنم و فکرمی‌کنم آقای بهروان در این باره شوخی کرده است! برطرف شدن مشکل این بازیکنان برای صدور کارت بازی منوط پردخت بدهی مالی این باشگاه است و با این وضعیت حتی برای یکی از این بازیکنان نیز کارت بازی صادر نمی‌شود.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت سایر باشگاه‌ها نیز ابراز داشت: به غیر از نساجی الان باشگاه‌های دیگری را هم داریم که دچار این مشکلات هستند و این مسائل باید در فوتبال ما حل شوند. باشگاه‌ها نباید اجازه دهند که بدهی مالی آنها فصل به فصل انباشته‌تر شود, چون در فصل بعد کارشان برای تسویه حساب سخت‌تر می‌شود و در نهایت باید هر روز بیایند پشت در کمیته تعیین وضعیت بنشینند تا مشکلات‌شان برطرف شود.

نورشرق در خاتمه تصریح کرد: مجموعه فوتبال باید این هماهنگی را داشته باشد تا مشکلات مالی حاکم بر فوتبال حل شود. ما طبق یک قاعده‌ای که از ابتدا بوده حرکت می‌کنیم و سعی داریم که همیشه شفاف‌سازی صورت بگیرد. این به نفع فوتبال داخلی ایران و باشگاه‌هایی که می‌خواهند فراتر بروند و در آسیا نیز رقابت کنند, خواهد بود.

دلیل جذب حقیقی با وجود صادر نشدن کارت بازی بازیکنان جدید/ نساجی ۴۷۳ میلیون به سازمان لیگ بدهکار شد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.