سرمربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش کار سختی مقابل استقلال دارد، اما با تلاش بازیکنانش می‌توانند روز خوبی را در ورزشگاه آزادی سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی با نفت آبادان انجام دادیم. ۸۵ درصد مسابقه در اختیار ما بود و حاکم کامل توپ و میدان بودیم. ۴،‌۵‌ موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که از دست دادیم. مشهورترین این فرصت‌ها صحنه پنالتی بود که از دست رفت.

وی درباره اعتراضات کادرفنی نفت آبادان به داوری دیدار با پارس جنوبی گفت: خوشبختانه در بحث داوری دو برنامه تلویزیونی به بررسی اتفاقات مسابقات می‌پردازند و شب گذشته نیز در هر دو برنامه مشخص شد که پنالتی ما کاملا درست گرفته شده است. همچنین علاوه بر آن داور از یک پنالتی دیگر روی فریبرز گرامی برای ما چشم‌پوشی کرد. با این حال به مقررات احترام می‌گذاریم و به همین خاطر کنار زمین شلوغ‌بازی در نمی‌آوریم. به هر حال کمیته داوران اتفاقات بازی‌ها را رصد و با داوران پراشتباه برخورد می‌کند. در مجموع می‌توانم بگویم صنعت نفت با خوش شانسی توانست دروازه‌اش را در بازی گذشته با ما بسته نگه دارد.

سرمربی پارس جنوبی درباره اینکه خط حمله تیمش تاکنون موفق به گلزنی نشده است، عنوان کرد: به هر حال این مسائل در طول مسابقات پیش می‌آید. بچه های ما در خط حمله زحمت زیادی می‌کشند و این شرایط برای بهترین بازیکنان دنیا هم پیش می‌آید. هر بازیکنی ممکن است چند هفته به مشکل بخورد. از این گذشته شما می‌بینید که در همین لیگ برتر خودمان مهاجمان سایر تیم‌ها هم خیلی در امر گلزنی موفق نبودند؛ در استقلال،‌پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و ... تعداد گل‌های زده مهاجمان زیاد نیست. با این حال من فکر می‌کنم بازیکنان مان بدشانسی می‌آورند و توپ‌هایشان به گل نمی‌رود.

کمالوند ادامه داد: همانطور که می‌دانید ما رکورددار زدن توپ به تیر دروازه حریفان هستیم. شاید اگر آن تیر دروازه‌ها یک سانتی‌متر آن طرف تر بود، ما ۴، ۵ رده در جدول بالاتر بودیم. البته جایگاه کنونی مان نیز با توجه به بودجه‌ای که از ابتدای فصل تعیین شده و هدف‌گذاری که داشتیم بد نیست. اول فصل هیات مدیره باشگاه از من خواسته که فقط تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و حتما می‌دانید که بودجه‌مان نسبت به فصل پیش نزدیک به ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است. طبیعتا این بودجه در حدی نیست که بخواهیم یک تیم مدعی باشیم. با این وجود اگر خوش‌شانس تر بودیم، وضعیت مان بهتر بود.

سرمربی پارس جنوبی با بیان اینکه نفرات تیم با نظر خودش اضافه شدند، خاطرنشان کرد: من این بچه ها را با اعتماد کامل به پارس جنوبی آوردم و مثل گذشته به آنها اعتماد کافی و کامل دارم. اینطور نیست که اگر بازیکنی یک گل نزند یا یک پنالتی خراب کند و اعتمادم را به او از دست بدهم. پشت همه بچه‌ها ایستاده‌ام و حمایت‌شان می‌کنم. اگر کم و کسری‌ای هم وجود دارد، متعلق به خودم است. بازیکنان ما امتحان خودشان را پس داده‌اند و از عملکرد فنی همه آنها رضایت دارم.

کمالوند در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد:‌ شاید نتوانستیم در برخی بازی‌ها گل بزنیم اما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. از نفت آبادان بگذریم، در بازی قبل مقابل تراکتور که یک تیم صدرجدولی است هم ما یک بر صفر باختیم اما در نیمه دوم مالک توپ و میدان بودیم. دو بار به تیر دروازه زدیم و دو تک به تک را خراب کردیم. به همین خاطر تاکید می‌کنم که بازیکنان مورد حمایت من هستند و تا آخرین لحظه پشت آنها می‌ایستم.

وی در پایان درباره دیدار با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر گفت:‌ بازی کردن در ورزشگاه آزادی کار بسیار سختی است. استقلال این هفته‌ها شرایط خوبی پیدا کرده و از طرفی تیم ما نیز بازیکنان جوان زیادی دارد. با این حال من به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که بازی خوبی روز جمعه در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهند. از نظر فنی هم کارمان را انجام می‌دهیم تا انشاالله بتوانیم روز خوبی را برای هواداران عزیزمان رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.