مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به شکست خانگی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: از جایی که می‌دانستیم ضربه خوردیم و سه امتیاز حساس در خانه از دست دادیم.

احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شکست ۳ بر ۲ ماشین‌سازی برابر فولاد گفت: در این بازی از جایی ضربه خوردیم که می‌دانستیم. روی نقاط ضعف و قوت فولاد کار کردیم و می‌دانستیم آنها برای رسیدن به گل روی ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت برنامه دارند. در این بازی اشتباهاتی داشتیم و بی‌تجربه عمل کردیم، با اینکه دو بار از حریف جلو افتادیم اما نتوانستیم برتری خودمان را حفظ کنیم.

وی با بیان این مطلب که گرفتن هفت امتیاز نمی‌تواند راضی‌کننده باشد، تاکید کرد: در بازی‌های گذشته در چند مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و الان باید چهار یا پنج امتیاز بیشتر می‌گرفتیم. تیم خوبی داریم و قطعا در بازی‌های آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی که در این فصل سه گل از روی نقطه پنالتی برای تیمش به‌ثمر رسانده است، گفت: آقای خطیبی به من اعتماد کرده و خوشحالم که پنالتی‌هایم تاکنون تبدیل به گل شده است. در خیلی از بازی‌های داخلی و خارجی بازیکنان چپ‌پا پنالتی‌های تیمشان را می‌زنند، برخی می‌گویند بازیکنان چپ‌پا پنالتی‌زن‌های خوبی نیستند ولی این حرف درست نیست. هر بازیکن شرایط روحی خوبی داشته باشد و خوب به توپ ضربه بزند پنالتی از دست نمی‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.