مهدی کریمیان، سرمربی موقت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت که تیمش روی یک شوت از راه دور استثنایی غافلگیر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، مهدی کریمیان پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: به تیم خوب نفت مسجدسلیمان بابت کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسابقات موفق باشند. ما فکر همه چیز را کرده بودیم، به جز شوت از راه دوری که استثنائی بود و کاری از دست دروازه‌بان ما برنمی‌آمد.

تداوم عملکرد درخشان شاگردان تارتار و قعرنشینی شاهینوی با بیان اینکه تیمش به خوبی نفت را آنالیز کرده بود، تصریح کرد: به جز گل و موقعیت دیگر، فرصتی به نفت ندادیم و بسیار پرفشار، خوب و جنگنده بازی کردیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که از جان مایه گذاشتند.

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به تغییر سیستم تیمش پس از دریافت گل خاطرنشان کرد: یک مدافع بیرون آوردیم و یک مهاجم وارد زمین کردیم. می‌دانستیم با بازی مستقیم می‌توانیم به گل برسیم. سعید کریمی در دقیقه ۸۲ وارد زمین شد و یک موقعیت استثنایی نصیبش شد که گل نشد.

کریمیان ادامه داد: ان‌شاءالله تیم ما به این باور رسیده باشد که می‌تواند بازی خوبی ارائه کند. دست بازیکنان را می‌بوسم و ان‌شاءالله بتوانند خودشان را جمع و جور کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.