سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می‌گوید که تیمش گرفتار بدشانسی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم, فراز کمالوند بعد از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: متأسفانه چهار هفته است که بدشانسی می‌آوریم و توپ‌های‌مان یا به تیر دروازه می‌خورد یا پنالتی را از دست می‌دهیم. تیم ما عصبی عمل می‌کند و فشار روحی - روانی به بازیکنان وارد شده است.

«وقتی توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شوند، روی مهاجمان ما تأثیر می‌گذارد». وی با بیان این جمله افزود: امروز پنالتی از دست دادیم و موقعیت‌هایی نیز به هدر رفت. فکر کنم بدشانسی هم می‌آوریم چون توپ‌ها می‌توانستند به جای تیر دروازه وارد دروازه شوند. در نیمه اول امروز بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم تیم ما سراپا حمله بود و صنعت نفت ۱۱ نفره دفاع می‌کرد. مهاجمان ما نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و حیف است این موقعیت‌ها از بین برود. امروز نتوانستیم به آن چیزی که لیاقتش را داشتیم، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اینکه چرا تیمش مهاجم مدنظر را جذب نکرده است، گفت: بودجه باشگاه طوری است که نمی‌توانیم بازیکن میلیاردی بگیریم. از بازی با تراکتورسازی حداقل ۱۰ جلسه روی بحث حمله کار کرده‌ایم، اما بدشانسی می‌آوریم. در بازی با تراکتورسازی، نساجی و ... توپ‌مان به تیر دروازه خورده است. ظاهرا تیر دروازه با ما لجبازی می‌کند.

کمالوند در خصوص اینکه درگیری بازیکنان در زمین ظاهرا به ضرر تیمش تمام شد، تصریح کرد: دقیقا همینطور است. وقتی تیم حمله می‌کند یعنی در شرایط خوبی است، اما بازی متوقف و به سود حریف شد. من فیلم بازی را می‌بینم و به شدت با کسانی که مقصر بودند. برخورد می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.