سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: از بازیکنانم خواسته بودم که در حمله به حریف شجاعت بیشتری به خرج دهند. راضی نیستم، چرا که من هیچ وقت از تساوی راضی نبوده ام.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری بعد از بازی با نفت آبادان گفت: شما می دانید که من نمی توانم در مورد داور صحبت کنم. چرا که داور من را جریمه خواهد کرد. از شما می خواهم که از من در مورد داوری سوال نپرسید چون که من نمی توانم در مورد داوری صحبت کنم و واقعا هم نمی خواهم در این مورد صحبت کنم.

وی نظر خود در مورد بازی را اینگونه بیان کرد: در بعضی بخش های بازی از تیمم راضی هستم و از بعضی بخش ها خیر. خوب دقت کردیم و سعی و تلاش ما بر این بود که روی زمین کار کنیم و بازی انجام دهیم و در حمله مشکلاتی داشتیم با این وجود نیمه اول دو شانس خوب گلزنی را از دست دادیم. ولی نیمه دوم با اینکه سعی ما بازی در زمین بود نتوانستیم خلائی در زمین حریف ایجاد کنیم. و قطعا من از این بخش کار راضی نیستم.

اسکوچیچ افزود: از بازیکنانم خواسته بودم که در حمله به حریف شجاعت بیشتری به خرج دهند. راضی نیستم، چرا که من هیچ وقت از تساوی راضی نبوده ام.

سرمربی نفت آبادان یادآور شد: هیچوقت نمی شود پیش بینی کرد که چه اتفاقی می افتد. شرایطی در نیمه اول به وجود آمد که اگر پیش نمی آمد بازی به گونه دیگری رقم میخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.