مهاجم پیشین تیم ملی گفت: با شکستی که برابر بحرین نصیب ما شد روزهای سخت ویلموتس در راه است و او باید آرامش بیشتری داشته باشد.

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست یک بر صفر ایران برابر بحرین از مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و نتوانستیم موقعیت های گل زنی برای خودمان خلق کنیم. بحرین به خوبی دفاع کرد. از ما منظم تر بود و اجازه گل زنی به مهاجمان ما نداد. البته مهاجمان ما هم چندان موقعیت زیادی به دست نیاوردند و در پایان نیمه اول، دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

وی افزود: با شروع نیمه دوم کمی بهتر از قبل بازی را آغاز کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما متأسفانه با بی دقتی و اضافه کاری های زیاد آنها را از دست دادیم. در چند حمله می توانستیم به گل برسیم اما آنقدر با توپ حرکت کردیم که اجازه دادیم مدافعان حریف آرایش تیمی به دست آورده و به راحتی توپ را از آن خود کنند و یا آن را از محوطه جریمه دور کنند.

مهاجم پیشین تیم ملی تصریح کرد: در این که پنالتی درست بود یا خیر نمی توانم نظری بدهم اما یک اشتباه باعث شد تا بحرین صاحب پنالتی شده و آن را به گل تبدیل کند و صاحب سه امتیاز حساس شود. بعد از گل بحرین تیم ما سراپا حمله شد اما حمله هایی که نظم و آرایش تیمی نداشته باشد، هرگز به گل نخواهد رسید. ارسال های پی در پی باعث نخواهد شد تا حریف به راحتی اجازه دهد بازیکنان ما گل زنی کنند.

چنگیز اظهار داشت: در چند مورد می توانستیم به راحتی دروازه بحرین را باز کنیم اما آنقدر اصرار داشتیم که با توپ رو به جلو حرکت کنیم که به راحتی موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و این تیم ایران بود که در پایان بازنده زمین را ترک کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روزهای سخت برای ویلموتس تازه از راه رسیده است. همه تأکید داشتند که نباید بحرین را یک تیم ضعیف بدانیم. آنها عملکرد خوبی مقابل ما داشتند. حالا ویلموتس تجربه خوبی از این بازی کسب کرده. تمرینات ویژه ای را باید برای مهاجمان در نظر بگیرد و باید به گونه ای عمل کند که بتوانیم در برابر دیگر حریفانمان پیروز از زمین خارج شویم. درست است که با این شکست همه چیز تمام نخواهد شد اما نباید این شکست ادامه دار باشد وباعث باخت های بیشتر ما در دیدارهای بعدی باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص قضاوت این دیدار هم گفت: نمی گویم عملکرد داور کاملاً خوب بود اما وقتی خودمان نمی توانیم گل زنی کنیم نباید تقصیرها را به گردن داور بیندازیم. مهاجمان باید دقت بیشتری داشته باشند. بحرین حریف سرسختی برای ما نبود مطمئنا در دیدارهای آینده حریفانی به مراتب حرفه ای تر و باتجربه تر از بحرین مقابل ما قرار خواهند گرفت. بنابراین ویلموتس باید راهکار شکست آنها را پیدا کرده و اجازه ندهد به راحتی مقابل حریفانمان بازی ها را واگذار کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )