عامل قتل هوادار تیم فوتبال اینتر در حادثه‌ای که سال گذشته در حاشیه مصاف این تیم و ناپولی رخ داد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس ایتالیا یک از هواداران دو آتشه (اولتراها) تیم فوتبال ناپولی که مظنون به قتل عمد هوادار تیم اینتر بود را دستگیر کرد.

روز ۲۶ دسامبر سال گذشته در حاشیه مصاف تیم‌های ناپولی و اینتر در شهر میلان، درگیری‌های خشنی میان هواداران دو تیم در بیرون ورزشگاه سن‌سیرو درگرفت که طی آن یک هوادار اینتر به نام دانیله بلاردینلی بر اثر برخورد با یک خودرو جان سپرد. گفته می‌شود که این خودرو متعلق به هواداران تیم ناپولی بوده که از شهر ناپل خودشان را به میلان رسانده بودند.

در همین راستا چند مظنون دستگیر شده‌اند که آخرین مورد آنها شخصی ۳۹ ساله به نام فابیو ماندوکا بود که اکنون به قتل عمد متهم شده است. ظاهراً در بازجویی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شده که این فرد همان کسی بود که با یک خودروی رنو شاسی بلند، هوادار اینتر را زیر گرفته و باعث مرگ او شده است.

تاکنون شش پرونده برای عوامل درگیری‌های حاشیه بازی تیم‌های اینتر و ناپولی در فصل گذشته به جریان افتاده و احکامی برای مجرمان هم صادر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.