وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که روزی تیم فوتبال این رژیم با تیم ملی عربستان مسابقه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه اختصاصی خود در توییتر نسبت به رویارویی تیم‌های ملی فوتبال عربستان و فلسطین در چارچوب دور مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

این وزارتخانه اعلام کرد: هیئتی از تیم ملی فوتبال عربستان پیش از مسابقه امروز (سه‌شنبه) با همتای فلسطینی خود، از شهر قدس بازدید کردند.

وزارت خارجه دولت اسرائیل در این توییت ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری مسابقه میان تیم ملی عربستان و تیم فوتبال این رژیم نوشت: گسترش این روحیه ورزشی و همچنین برگزاری یک مسابقه میان تیم فوتبال عربستان و اسرائیل موجب خرسندی ماست.

تیم ملی فوتبال عربستان در چهارمین دور از رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین و جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، برای رویارویی با تیم ملی فلسطین در ورزشگاه فیصل الحسینی واقع در شمال قدس اشغالی روز یکشنبه وارد فلسطین شد.

نشست سعودی ـ فلسطینی در ریاض همزمان با مسابقه تیم‌های ملی در قدس

از سوی دیگر، قرار است محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به ریاض سفر کرده، امروز در راستای تأکید بر روابط قوی میان عربستان و فلسطین با ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نشست دوجانبه‌ای را برگزار کند.

در همین راستا، بسام الآغا، سفیر فلسطین در ریاض اظهار کرد که این نشست در چارچوب تقویت همکاری میان فلسطین و عربستان و هماهنگی مواضع درباره اقدامات سیاسی آینده برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.