کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال پس از افزایش تعداد گل‌های دوران بازیگری‌اش به عدد ۷۰۰ از تعداد رکوردهایی که در حرفه‌اش به ثمر رسانده است، ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شب شکست ۲ بر یک تیم ملی فوتبال پرتغال در خانه اوکراین در گروه B مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰، کریستیانو رونالدو تنها گل تیم میهمان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شمار گل‌های دوران بازیگری‌ خود در رده ملی و باشگاهی را به ۷۰۰ برساند. او اگرچه بابت رسیدن به این رکورد رضایت داشت، اما از شکست تیمش مقابل صدرنشین گروه متأسف بود.

رونالدوی ۳۴ ساله پس از اولین باخت تیم ملی فوتبال پرتغال از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، درباره رکوردش به خبرنگاران گفت: هر کسی نمی‌تواند به چنین رکوردی برسد. از هم هم‌تیمی‌ها و مربیانم که به من کمک کردند به بازیکنی تبدیل شوم که الان هستم، تشکر می‌کنم. متأسفم که بازی را نبردیم اما من به تیم‌مان افتخار می‌کنم.

ستاره یوونتوس درباره دستاورد‌های فردی دوران بازیگری‌اش از جمله رکورد‌هایی که تا کنون به ثبت رسانده است هم تأکید کرد: نمی‌دانم چند تا رکورد دارم. فقط دنبال این هستم که از لحظه لذت ببرم و از همه آنهایی هم که سبب شدند من به این رکورد تحسین‌برانگیز برسم قدردانی می‌کنم. آخرین باری که من در این ورزشگاه بازی کردم (استادیوم المپیک کیف) فاتح لیگ قهرمانان شدم که یکی از مقاطع زیبای دوران بازیگری‌ام بود. امروز هم ما خوب بازی کردیم اما نتوانستیم برنده شویم.

رونالدو در پایان اظهار داشت: رکوردها دیر یا زود می‌آیند. من به دنبال آنها نمی‌روم، آنها هستند که به دنبال من می‌آیند. البته من دغدغه رکوردشکنی ندارم چون می‌دانم که دیر یا زود این اتفاق رخ می‌دهد.

اوکراین با کسب پیروزی مقابل پرتغال که سیزهمین بازی بدون باختش در تمامی رقابت‌ها و پنجمین برد متوالی این تیم بود، صعود خود به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ را قطعی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.