سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره بازی امروز مقابل روسیه در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی گفت: با وجود اینکه با ۳ تیم قدرتمند هم‌گروه بودیم با عملکرد عالی توانستیم به عنوان تنها تیم از گروه‌ به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور در ابتدا در خصوص پیروزی شب گذشته مقابل تیم پاراگوئه گفت: کسب این پیروزی را به جامعه فوتبال ساحلی و به طور ویژه به بازیکنانم که از جان و دل مایه گذاشتند، تبریک می‌گویم.

وی‌ ادامه داد: بازی بسیار زیبایی را از بازیکنان شاهد بودیم. تیم پاراگوئه بسیار قدرتمند است و می‌دانیم که تا یک ماه دیگر میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی است و آماده‌سازی‌ خیلی‌ خوبی داشته است. با این حال بازیکنانم نکاتی را که از آنالیز فیلم‌ بازی‌های این تیم به آنها انتقال داده بودیم را به بهترین شکل در سه وقت مسابقه اجرا کردند.

هاشم‌پور تاکید کرد: با وجود اینکه با سه تیم قدرتمند اوکراین، سنگال و پاراگوئه هم‌گروه بودیم اما توانستیم به عنوان تنها تیم از این گروه به مرحله بعد صعود کنیم. این کار آسانی نبود، چرا که علاوه بر پاراگوئه، اوکراین و سنگال هم قهرمانی قاره‌های اروپا و آفریقا را در کارنامه خود دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره رویارویی شاگردانش برابر روسیه در دیدار نیمه‌نهایی‌ که امروز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این تیم بسیار خوب، باهوش و باتجربه است. چندین بازی با این تیم در چند سال اخیر داشتیم که بازیکنان بسیار سخت‌کوشی دارد. حتی شب گذشته برابر ژاپن با استفاده از تجربه و هوش خود توانستد به پیروزی برسند.

وی‌ افزود: متاسفانه محمد احمدزاده به دلیل مصدومیتی که از ناحیه مچ پا در بازی با پاراگوئه برایش رخ داد نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد. هرچند که قبل از او هم مسیگر و مرادی را از دست داده بودیم اما بازیکنانم که تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها هستند، کاملا آماده هستند تا در بازی امروز مثل سه بازی مرحله گروهی هر چه در توان دارند به اجرا بگذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.