مدافع میانی تیم المپیک معتقد است پیروزی برابر استرالیا تاثیر زیادی در تقویت روحیه و اعتماد بنفس این تیم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عارف آغاسی که زننده گل دوم تیم امید ایران مقابل استرالیا بود در خصوص گلزنی‌اش گفت: متاسفانه بازی پخش نشد اما در صحنه ای که برای سرزنی روی ضربه ایستگاهی جلو رفته بودم توپ برگشتی با ارسال دقیق خدابنده لو روی دروازه ارسال شد که با ضربه سر توانستم توپ را به گوشه دروازه استرالیا برسانم. این گل حاصل زحمات بچه ها بود همچنین کادر فنی روی استفاده درست از ارسال ها و ضربات ایستگاهی در تمرینات تاکید داشت.خدا را شکر که توانستیم به بهترین شکل نتیجه تلاشمان را بگیریم.

مدافع تیم فوتبال امید اضافه کرد: می دانستیم استرالیا قدرتمند و منظم بازی می کند. خصوصا مدافعان به خوبی می دانستند فشار زیادی را تحمل می کنیم و بازی های حریف را دیده بودیم. فکر می کنم تمرکز خوبی داشتیم و تلاش کردیم به حریف موقعیت ندهیم و در نیمه دوم به جز صحنه پنالتی حریف ما هیچ فرصتی نداشت. همه بچه ها با غیرت و یکدلی بازی کردند که این نتیجه به دست آمد.

وی درباره تاثیر این پیروزی روی عملکرد بازیکنان تصریح کرد: به نظر من از جهت روانی خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و اعتماد به نفس بچه ها بالا رفت. البته می دانیم هنوز اتفاقی رخ نداده و نباید مغرور شویم. اما امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و شایستگی خود را به خوبی نشان دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.