سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی انتظار ندارد که کاپیتان این تیم به زودی بتواند به میادین فوتبال برگردد و برای تیم باشگاهی‌اش پا به توپ شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود انتشار برخی گزارش‌های امیدوار کننده درباره وضعیت الکسیس سانچس پس از مصدومیت قوزک پای او در بازی دوستانه اخیر تیم ملی شیلی مقابل کلمبیا، سرمربی تیم ملی شیلی اعلام کرد که فکر نمی‌کند ستاره تیم فوتبال اینتر تا دو یا سه ماه آینده بتواند به میادین برگردد.

سانچس در آن بازی که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، دچار جابجایی تاندون قوزک شده است و انتظار می‌رود که او برای درمان این مصدومیت زیر تیغ جراحان برود. با این حال نشریه گاتزتا دلواسپورت گزارش منتشر و در آن عنوان کرده بود از آنجایی که سانچس برای راه رفتن به عصا نیاز ندارد احتمالاً مصدومیتش جدی نیست.

رینالدو روئدا در یک نشست خبری راجع به وضعیت سانچس گفت: ممکن است سانچس زیر تیغ برود. البته تصمیم‌گیری با باشگاهش اینتر است. ما احتمالاً او را برای دو تا سه ماه از دست خواهیم داد. باعث تأسف است چون او تازه شروع به بازی برای اینتر کرده و دو گل هم زده بود ضمن اینکه در لیگ قهرمانان هم بازی می‌کرد.

روئدا افزود: سانچس از وضعیتش راضی و بسیار باانگیزه بود. حالا ما باید منتظر بمانیم و ببینیم عاقبت این روزهای سرنوشت‌ساز چه می‌شود.

سانچس ۳۰ ساله تابستان امسال برای یک فصل و به صورت قرضی از منچستریونایتد به اینتر پیوست و قرار است که تا پایان فصل هم در نراتزوری بماند.

سانچس و هم‌تیمی ایتالیایی‌اش، ماسیمو دی‌آمبروسیو امروز در زمین تمرینی تیم فوتبال اینتر مورد معاینه قرار خواهند گرفت تا ریکاوری خود را آغاز کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.