دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بزریل معتقد است نیمار در هر باشگاهی می‌تواند بهترین بازیکن جهان باشد و از لیونل مسی، فوق‌ستاره بارسلونا هم تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلیسون بکر در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در پاسخ به این پرسش که «آیا نیمار می‌تواند با پیوستن به بارسلونا تبدیل به بهترین بازیکن جهان شود؟»، گفت: به اعتقاد من نیمار در هر تیمی می‌تواند بهترین بازیکن جهان شود. او بازیکن سطح بالایی است و می‌تواند برای هم تیمی در دنیا بازیکنی حیاتی باشد. حالا چه نیمار به بارسلونا بازگردد و چه بازنگردد، برایش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با انرژی و لذت همیشگی بازی کند.

نیمار که تابستان اخیر پس از دو سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن به فکر بازگشت به بارسلونا افتاده بود، اما پس از کش‌وقوس‌های فراوان در این تیم ماند، سال گذشته حتی نامش در لیست ۱۰ نفر برتر جایزه توپ طلای «فرانس فوتبال» نبود. این مهاجم برزیلی این فصل پس از بازگشت به ترکیب پاری‌سن‌ژرمن در ۵ بازی لوشامپیونه ۴ گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رسانده و رابطه‌اش با هواداران PSG بهتر شده است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال برزیل همچنین در خصوص رویارویی با لیونل مسی و بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که لیورپول با وجود قبول شکست ۳ بر صفر در بازی رفت، در بازی برگشت ۴ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد، اظهار داشت: حقیقت این است که مسی در بازی رفت دو تیم در بارسلونا خیلی خوب بازی کرد و دو گل هم زد، اما در بازی برگشت موفق شدم در لحظات حساسی از بازی مانع گلزنی او شوم.

وی تصریح کرد: مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، اما من تنها به نبردهای تن به تن فکر نمی‌کنم. هم بارسلونا و هم تیم ملی آرژانتین که لیونل مسی را دارند، بازیکنان باکیفیت دیگری هم در اختیار دارند. خوشبختانه در سه بازی اخیر من موفق شده‌ام مقابل مسی به برتری برسم اما باید کل اعضای تیم‌های رم، لیورپول و برزیل را بابت این موفقیت تحسین کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.