در حالی که تیم ملی بلژیک رقیبش را گلباران کرد، هلند به سختی پیروز شد و کرواسی ۳ امتیاز به اندوخته‌اش افزود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با برتری پرگل تیم‌های ملی بلژیک و کرواسی و پیروزی دشوار هلند آغاز شد.

در گروه سوم، هلند در یک بازی دشوار در خانه ۳-یک از سد ایرلند شمالی گذشت. مگنیس با گلزنی در دقیقه ۷۵ ایرلند شمالی را تا آستانه پیروزی پیش برد اما دیپای در دقیقه ۸۱ گل تساوی هلند را به ثمر رساند و دی‌یونگ در دقیقه ۲+۹۰ گل برتری هلند را وارد دروازه رقیب قرار داد. دیپای هم چند ثانیه بعد گل سوم تیم هلند را به ثبت رساند. در دیگر بازی این گروه، بلاروس و استونی به تساوی بدون گل رسیدند. در جدول، هلند و ایرلند شمالی با ۱۲ امتیاز بالاتر از آلمان ۱۰ امتیازی صدرنشین هستند.

در گروه نهم، بلژیک با ۹ گل میهمانش، سن‌مارینو را در هم کوبید. لوکاکو در دقایق ۲۸ و ۴۱، چادلی در دقیقه ۳۱، برولی (بازیکن حریف) در دقیقه ۳۵، آلدروایرلد در دقیقه ۴۳، تیلمانس در دقیقه ۴۵،بنتکه در دقیقه ۷۹، ورشارن در دقیقه ۸۴ (از روی نقطه پنالتی) و کاستانه در دقیقه ۹۰ برای بلژیک گل زدند. در دیگر بازی‌های این گروه، روسیه در خانه ۴ - صفر اسکاتلند را برد و قبرس ۲ - یک در خانه قزاقستان به برتری رسید. در جدول، بلژیک ۲۱ امتیازی بالاتر از روسیه ۱۸ و قبرس ۱۰ امتیازی در رده اول است.

در گروه پنجم، کرواسی در خانه خودش ۳ -صفر از سد مجارستان گذشت.مودریچ در دقیقه ۵ و پتکوویچ در دقایق ۲۴ و ۴۲ برای کرواسی گل زدند. پریسیچ در دقیقه ۵۴ پنالتی کرواسی را از دست داد و کیلینهیسر از مجارستان در دقیقه ۵۶ از بازی اخراج شد. در دیگر بازی‌های این گروه، ولز در زمین اسلواکی به تساوی یک - یک دست یافت. در جدول کرواسی ۱۳ امتیازی جلوتر از اسلواکی ۱۰ و مجارستان ۹ امتیازی در رده اول است.

در گروه هفتم، لهستان با هت‌تریک لواندوفسکی در خانه لتونی به برتری ۳ - صفر رسید و مقدونیه در خانه خودش ۲ - یک اسلوونی را برد. در جدول، لهستان ۱۶، اتریش ۱۳ و اسلوونی ۱۱ امتیازی اول تا سوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.