هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا به مسئولان این تیم درباره تداوم نیمکت‌نشینی در این تیم هشدار داد و خواهان افزایش زمان حضورش در ترکیب این تیم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این‌طور که پیداست ایوان راکیتیچ از تبعید شدنش به نیمکت بارسلونا در فصل جاری راضی نیست تا جایی که احتمال دارد به همین دلیل تصمیم به ترک آبی‌و‌اناری‌ها بگیرد. در حقیقت در تابستان هم شایعاتی درباره احتمال جدایی او از بارسلونا منتشر شد، اما در نهایت این بازیکن کروات در نوکمپ ماندنی شد.

راکیتیچ که برای همراهی تیم ملی کرواسی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ به کشورش برگشته است، در جمع خبرنگارانی که از او درباره آینده‌اش سؤال پرسیدند، گفت: الان نمی‌دانم که چه اتفاقی برایم رخ خواهد داد. وضعیتی که در آن قرار دارم، سخت است، چون من می‌خواهم بازی کنم نه اینکه فقط یکی از اعضای تیم باشم. پس هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم تا وضعیت فعلی‌ام تغییر کند. دو سال دیگر به پایان قراردادم مانده است و هیچ جایی بهتر از بارسلونا برای بازی کردن نیست. بارسلونا بهترین باشگاه دنیاست، اما من باید بازی کنم نه اینکه فقط از گشت و گذار در شهر و ساحل لذت ببرم. با مسئولان باشگاه صحبت کرده‌ام. تمام آنها می‌دانستند که من پیشنهادهای دیگری هم داشتم.

دلیل عدم توافق بارسلونا و یوونتوس برای معاوضه راکیتیچ و برناردسکی با وجود رضایت ۲ بازیکن

راکیتیچ افزود: من می‌خواهم آنقدر بجنگم تا تیم ببیند که برای رفتن به زمین بازی آماده‌ام. می‌خواهم از هواداران به خاطر حمایتی که در این هفته نسبت به من نشان دادند، تشکر کنم، اما اگر وضعیت تغییر نکند، لازم است که بنشینیم و یک بار دیگر درباره وضعیتم با مسئولان باشگاه صحبت کنیم.

راکیتیچ سال ۲۰۱۴ از سویا به بارسلونا پیوست و در ۲۷۴ بازی‌اش برای تیم کاتالان ۳۴ گل زده و ۳۷ گل هم ساخته است. او با بارسلونا چهار بار قهرمان لالیگا، چهار بار قهرمان کوپا دل‌ری و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او و هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی کرواسی این هفته و هفته آینده در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ به ترتیب مقابل تیم‌های ملی مجارستان و ولز قرار خواهند گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )