سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با تمجید از مهاجم پیشین این تیم گفت که اگر دایی در جای دیگری به دنیا می‌آمد مجسمه‌اش را می‌ساختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با کامبوج گفت: شاید بازی خیلی سختی نداشته باشیم، اما نباید تمرکزمان را در این بازی از دست بدهیم. این سه امتیاز برای ما اهمیت دارد و با توجه به اینکه بحرین و عراق با هم مساوی کردند نکته مثبتی برای ماست و باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم و ان‌شاءالله با یک بازی هجومی سه امتیاز بازی را هم به دست بیاوریم.

AFC: ویلموتس در غیاب جهانبخش به آزمون دلگرم استتمجید رسانه کامبوجی از ویلموتس

وی در مورد عملکرد خوبش در تیم زنیت و اینکه انتظارات از او بالا رفته و همچنین حمایت علی دایی از او تصریح کرد: اینکه انتظارات بالا رفته است، از یک جهت هم بد است و هم یک جهت خوب. از یک جهت این به من اعتمادبه‌نفس می‌دهد که مردم دوستم دارم و حمایتم می‌کنند و می‌توانم بهتر کار کنم. از یک طرف خدا نکند بشود مثل جام جهانی و کسی تاکتیک تیم را نداند و کلی حرف و حدیث برایم دربیاورند! در مورد علی دایی هم باید بگویم او الگوی من است و من همیشه و همیشه برایش احترام قائل هستم. یک رقابت سالمی الان من دارم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین اظهار داشت: اینکه دایی رکوردهایی دارد که باعث می‌شود من انگیزه داشته باشم تا به او نزدیک شوم، یا هر چیزی که باعث شود مثل سطح دایی بازی کنم، خیلی تلاش و انگیزه من را بالا می‌برد. خیلی خیلی خوشحالم که علی دایی و مهدوی‌کیا از من حمایت کردند. صد درصد این دو جزو بزرگان فوتبال هستند و دایی مرد اول گلزنی دنیاست و باید پایش را از طلا بگیرند. همیشه گفتم اگر دایی جای دیگر به دنیا می‌آمد مجسمه‌اش را می‌ساختند، اما متأسفانه ما قدر این‌طور آدم‌ها را نمی‌دانیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )