عقیل کعبی، مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که اگر مشکلات مالی حل نشود، این تیم آبادانی ضربه خواهد خورد.

عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عملکرد صنعت نفت در شش بازی گذشته گفت: خدا را شکر می‌کنم که لیگ امسال را خوب شروع کردیم و در شش بازی ۱۱ امتیاز گرفتیم. البته در بازی با پرسپولیس هم می‌توانستیم شکست نخوریم و فقط روی یک بدشانسی گل خوردیم. با این حال تا اینجا خیلی خوب پیش رفتیم. صنعت نفت بازیکنان جوانی دارد که انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ برتر دارند. دوست داریم امسال رتبه خوبی را به دست بیاوریم و نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی هواداران شود.

وی درباره مشکلات مالی صنعت نفت که با اعتراض اکثر بازیکنان این تیم همراه شده است، خاطر نشان کرد: این مشکلات واقعاً آزاردهنده است و از این شرایط خسته شده‌ایم. ما شش بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی انجام دادیم، ولی هنوز پولی دریافت نکرده‌ایم. مطمئناً صنعت نفت در صورت حل نشدن مشکلات مالی ضربه خواهد خورد و امیدوارم مسئولان به فکر این تیم باشند. آقای عیسی‌زاده (مدیرعامل باشگاه صنعت نفت) هم تنهاست و به هر دری می‌زند تا پول جور کند، ولی متأسفانه هنوز مشکلات حل نشده است. مردم آبادان دلخوش به این تیم هستند و امیدوارم مشکلات ما برطرف شود.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس در جام حذفی نیز تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و بازی آسانی نداریم. البته در لیگ برتر بازی خوبی برابر این تیم انجام دادیم و می‌توانستیم بازنده نباشیم. شرایط جام حذفی متفاوت است و هر تیمی برای خودش شانس برد قائل است. ما برابر پرسپولیس شانس برد داریم و قطعاً تلاش می‌کنیم تا جدا از اینکه خوب بازی می‌کنیم خوب هم نتیجه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.