تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان تیم ملی کامبوج می‌باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی میزبان تیم ملی کامبوج می باشد که این دومین دیدار ملی پوشان کشورمان در این مسابقات است.

تیم ملی ایران پیش از این ۳ بار با هدایت ویلموتس در مسابقات رسمی و دوستانه به میدان رفته که حاصل این ۳ بازی، دو پیروزی و یک مساوی بوده است.

تیم ملی ایران در ۳ دیدار گذشته اش با هدایت ویلموتس به ترتیب مقابل سوریه، کره جنوبی و هنگ کنگ به میدان رفته که در این ۳ بازی ۸ گل زده و تنها یک گل خورده دارد.

تنها گل خورده ایران در زمان هدایت ویلموتس به دیدار دوستانه این تیم با کره جنوبی باز می‌گردد و این نشان می‌دهد ملی پوشان مان با هدایت این مربی بلژیکی هنوز در دیدارهای رسمی دروازه شان باز نشده است.

یکی از نکات جالب در خصوص تیم ویلموتس این است که تاکنون به جز یکی از گلهای زده تیم ملی که گل به خودی تیم مقابل (کره جنوبی) بوده، سایر گل ها توسط بازیکنان خط حمله به ثمر رسیده است.

مهدی طارمی با ۳ گل بهترین گلزن تیم ویلموتس است و علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش، سردار آزمون و کریم انصاریفرد هر کدام با یک گل دیگر گلزنان تیم ملی در زمان ویلموتس هستند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی از مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز پنجشنبه و از ساعت ۱۷ میزبان تیم ملی کامبوج است و باید دید که روند گلزنی مهاجمان به چه شکل ادامه پیدا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.