ملی پوش سابق کشورمان گفت: با شناخت خوبی که از مجیدی و استیلی دارم می‌دانم بین آنها سوء تفاهم پیش آمده و در این سوء تفاهم بیشترین نقش را کمیته فنی دارد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی تیم ملی مقابل کامبوج یک بازی تدارکاتی جدی است. کامبوج نمی تواند محک خوبی برای بازیکنان ما در فاز دفاعی باشد. اما می توان از این بازی برای مرور تاکتیک های تهاجمی و ایجاد هماهنگی بهره برداری کرد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: هرچند فوتبال سلیقه ای است، اما دور از انصاف بود که برای بازی مقابل کامبوج بهترین بازیکن استقلال و یکی از بهترین و آماده ترین های لیگ که فرشید اسماعیلی باشد نادیده گرفته شود و این در حالی است از علی کریمی در حالی دعوت شده که او از اوج فاصله گرفته است.

مهاجم پیشین تیم ملی بیان داشت: کامبوج و هنگ کنگ و حتی بحرین حریف جدی برای ما نیستند. درست است که هنوز هم وقتی نام بحرین را می شنویم یاد خاطرات تلخ آن بازی کذایی می افتیم و حس بدی بهمان دست می دهد، اما آنها حریف ما نیستند. بلکه حریف اصلی ما در این گروه عراق است. چون نوع فوتبال عراق طوری است که همیشه می تواند برای فوتبال ما مشکل ساز باشد.

لطیفی با اشاره به اختلافات پیش آمده بین استیلی و فرهاد مجیدی بیان داشت: با هر دو همبازی بودم و با هر دو نفر دوست صمیمی هستم و شناخت خوبی از آنها دارم و بر اساس این شناخت می گویم بین آنها سوء تفاهم پیش آمده است.

وی افزود: بعد از جدایی کرانچار به استیلی گفتم بهترین گزینه برای سرمربیگری خودت هستی و در پاسخ به من گفت نه تنها دیگر هیچ برنامه ای برای مربیگری در فوتبال ندارم، بلکه خانواده ام نیز به شدت با این موضوع مخالف هستند و باید حتما فرد دیگری سرمربی تیم باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اطلاع دارم که در این مدت هم استیلی یک حامی بزرگ برای فرهاد مجیدی بوده و همواره در کمیته فنی از او حمایت کرده است.

مهاجم پیشین تیم ملی تصریح کرد: مشکلی که امروز پیش آمده ناشی از عدم شفاف سازی در شرح وظایف آنها در بدو کار مجیدی توسط کمیه فنی است. در واقع من معتقدم ریشه این سوء تفاهم در کمیته فنی است و سوء مدیریت کمیته فنی منجر به بروز این اختلافات عمیق شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.