هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که بازیکنان استقلال شروع کننده دعوا در دیدار مقابل این تیم بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیامک نعمتی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۰ گفت: برای رسیدن به صدر جدول به این سه امتیاز نیاز داشتیم و خدا را شکر به آن رسیدیم.

وی در مورد درگیری با عارف غلامی مدافع استقلال تصریح کرد: دو صحنه روی من اتفاق افتاد که خواهش می‌کنم کمیته انضباطی فیلم بازی امروز را یک‌بار نگاه کند. در یک صحنه غلامی با کف پا به سینه من زد و در آخر بازی هم بازیکن حریف با پا به صورتم ضربه زد. هر دو صحنه کارت قرمز مستقیم داشت و به نظرم بنیادی‌فر ملاحظه کرد.

هافبک پرسپولیس در مورد فحاشی‌هایی که از سوی هواداران صورت گرفت، گفت: فحاشی که از اول بود. فحاشی را نمی‌توانند کنترل کنند، اما کمیته انضباطی می‌تواند حرکات بازیکنان حریف که شروع کننده دعوا بودند را بررسی کند. خواهش می‌کنم یک‌بار دیگر فیلم را ببینند. تیم ما امروز از اول آرام بود، اما بازیکنان حریف شروع کننده دعوا بودند.

نعمتی در مورد شانس موفقیت پرسپولیس در فصل جاری گفت: اسکله تیم ما حفظ شده و ان‌شاالله در این فصل هم با تفکرات کادرفنی برای قهرمانی می‌جنگیم. ما فقط سه امتیاز مقابل تراکتور از دست دادیم ولی بعد از آن تلاش کردیم تا موفق شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.