پلدختر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  پلدختر، برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح و اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، سرهنگ محمد محمودوند روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدختر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس نماد ایستادگی در مقابل تهاجم و زورگویی و یادگار ارزشمندی است که به وسیله مردم و جوانان شهادت طلب ایران رقم خورد و این سرزمین و ملت را برای همیشه بیمه کرد.

وی افزود: دفاع مقدس تجلی روحیه مقاومت، پایداری، رشادت، ایثار و دشمن ستیزی و تبلور فضائل عاشورایی در تاریخ پر افتخار ملت ایران است که جوانان این سرزمین به تأسی از امام مظلوم خود حضرت سید الشهدا در جبهه‌های حق علیه باطل از اسلام ناب محمدی، نظام، انقلاب، ارزش ها و آرمان ها جانانه دفاع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و ارگانهای شهرستان با امامان جمعه پلدختر و معمولان از برنامه های نخستین روز از هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی افزود: همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان پلدختر زنگ مقاومت در مدارس نواخته می شود و سرکشی به خانواده های معظم شهدای سرباز و تجلیل از سربازان نمونه سپاه و نیروی انتظامی با حضور مسئولان شهرستان از دیگر برنامه های این روز است.

سرهنگ محمودوند ادامه داد: در روز سوم از هفته دفاع مقدس کارگاه اشتغال زایی و تسهیل گری فرش صندوق های قرض الحسنه بسیج افتتاح، ۱۰ دستگاه کانکس سرویس بهداشتی در مناطق محروم شهرستان توزیع، تیم های پزشکی به مناطق محروم اعزام و مسابقات ورزشی ویژه خواهران و نشست صمیمی کارفرما با کارگران برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس گردهمایی عمومی سیاسی عاشوراییان و اجرای برنامه‌های آبروی کوچه افتخار محله در شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری زیارت عاشورا، کوهپیمایی مشترک سپاه و نیروی انتظامی، افتتاح موسسه کارآفرینی و اشتغالزایی شهدای مدافع حرم، غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا و کلنگ زنی پایه پرچم شهدای گمنام پلدختر از برنامه های هفته دفاع مقدس در پلدختر است.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: برگزاری یادواره شهدای جهادگر و کوهپیمایی بسیجیان در هفته دفاع مقدس برگزار و منازل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح می شود.

وی افزود: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، ویزیت رایگان به بیماران ارائه می شود، از مادران آسمانی تجلیل به عمل می آید، فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس سرکشی و یادواره شهدای حوزه در پلدختر برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.