تبریز- معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی از تشکیل نشست‌های شبکه همکاران انقلاب اسلامی خبر داد و افزود : این نشست‌ها در آذربایجان شرقی درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی شامگاه امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بر تشکیل نشست‌های شبکه همکاران انقلاب اسلامی افزود : این نشست‌ها به منظور هم افزایی نخبگان و مجموعه‌های فرهنگی، فعالان عرصه تبلیغ در استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۱۲ نشست با حضور اقشار مختلف از معلمان شاخص و فعالان تربیتی و قرآنی، بانوان فعال حوزوی و هیئات مذهبی، ائمه جمعه محترم استان، اساتید و فعالین دانشگاهی و مؤسسات علمی پژوهشی، فعالان نهادها و هسته‌های فرهنگی، هیئات موفق استان، ائمه جماعات و مبلغین شاخص استان، اساتید و طلاب شاخص حوزه‌های علمیه، اصحاب رسانه و هنر، روحانیون مستقر، تشکلات و فعالین دانشجویی و مدیران و کارشناسان استان که در راستای مأموریت‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی که عبارتند از گسترش و تبیین اسلام ناب و مقابله با شبهات دشمن، اجرا می‌شوند.

وی گفت : این سلسله نشست‌ها در سراسر کشور برگزار شده که استان آذربایجان شرقی، ششمین استانی است که در این راستا حضور پر رنگی را شاهد هستیم و تا پایان روز دوشنبه ۱ مهرماه این نشست ها به پایان خواهد رسید.

حریزاوی در پایان افزود : نزدیک بر ۸۰۰ نفر از نخبگان، فعالان عرصه تبلیغ و فرهنگ در استان آذربایجان‌شرقی برای شرکت در این دوره دعوت شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.