پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال می‌گوید مسابقه داربی، حکم مرگ و زندگی را برای استراماچونی دارد و نباید این بازی را از دست بدهد.

محمد نوازی،‌ پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی ۹۰ پایتخت و مصاف تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر گفت: داربی، بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. این مساله به خاطر حساسیت‌های موجود داربی است و تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند.

او ادامه داد: استقلال و پرسپولیس چون هنوز هماهنگی‌های لازم را به دست نیاوردند، نمی‌توانند با عالی‌ترین کیفیت به میدان بیایند و این مساله کار را سخت می‌کند. ما چه بخواهیم، چه نخواهیم داربی حاشیه‌های منحصر به فرد خودش را دارد و حال و هوای خاصی دارد و نتیجه داربی در همان شرایط به دست می‌آید. نمی‌توان شرایط جدول دو تیم را ملاک اصلی قرار داد و مسائل مختلف دیگری در این مساله دخیل هستند.

نوازی درباره استقلال گفت: استقلال تیم جوانی است و تا به حال تغییرات زیادی داشته است اما این انگیزه برای بازیکنان جوان وجود دارد که بتوانند با حضور در داربی بتوانند خوشان را ثابت کنند و عملکرد موفقی داشته باشند. این بازی برای استراماچونی حکم مرگ و زندگی دارد و اگر در این بازی بخواهد تعللی ایجاد شود، کار برای این مربی در ادامه خیلی سخت خواهد شد. استقلال نباید این بازی را از دست بدهد. هواداران هم این بازی را خیلی دوست دارند و اگر تیمشان همه بازی‌ها را ببازد دوست دارند در داربی پیروز باشد.

او درباره مصدومیت دیاباته و محرومیت فرشید اسماعیلی گفت: دیاباته که دچار مصدومیت شد و اتفاقی بود که دست ما نبود اما فرشید اسماعیلی حقش در بازی قبلی اخراج نبود. این اشتباهات داوری است که هم برای تیم‌ها دردسرساز و هم برای داوران، مشکل‌ساز است. داوران باید بیشتر دقت کنند و ناعادلانه و عجولانه تصمیم نگیرند. متاسفانه بعضی داورها را جو می‌گیرد و موجب می‌شود که تصمیم‌های نادرستی بگیرند.

نوازی در پایان درباره نتیجه داربی گفت: نتیجه داربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ۹۰ دقیقه بازی است و هزاران اتفاق مختلف می‌تواند در جریان بازی رخ دهد که در نتیجه بازی اثرگذار است. امیدوارم بازی خوب و باکیفیتی از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و اگر بردی هم در این بازی در کار باشد برای استقلال رقم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.