سرمربی پرتغالی رم از عملکرد ۴۵ دقیقه اول شاگردانش مقابل استانبول باشاک‌شهیر راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا که شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال رم را به برتری ۴ بر صفر خانگی مقابل استانبول باشاک‌شهیر در هفته اول از مرحله گروهی لیگ اروپا سوق داد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: عملکردمان را در نیمه اول دوست نداشتم، جایی که خوب حریف‌مان را تحت‌فشار قرار ندادیم و در حمله موثر نبودیم و خیلی کُند بودیم. در نیمه دوم اما عملکرد بهتری داشتیم و موقعیت‌های گلزنی بیشتری خلق کردیم.

وی با اشاره به تساوی یک - یک تیم تحت‌هدایتش مقابل لاتزیو در هفته دوم سری A ایتالیا نیز اظهار داشت: بازی با لاتزیو برای ما خیلی مهم بود و باعث شد تا به درک بهتری از هم برسیم. در مورد عملکردمان در آن بازی با بازیکنان‌مان صحبت کردیم و به آنها گفتیم که باید هجومی‌تر بازی کنند و بازی را تحت‌کنترل خود بگیرند. به هر حال تیم در مرحله یادگیری است.

سرمربی پرتغالی رم تصریح کرد: از پیشرفت و سبک بازی تیم خیلی راضی هستیم. حس اطمینان خوبی دارم چون تمامی بازیکنانم هر آنچه که از آنها می‌خواهم را به خوبی درک می‌کنند. گل نخوردن برای ما هم خیلی اهمیت دارد، اما در فاز هجومی هم در حال انجام کارهای خوبی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.