در شب برتری حداقلی شیاطین سرخ، تیم میلاد محمدی سه امتیازی شیرین به دست آورد و رم به راحتی به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته نخست از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه یک بر صفر از سد آستانا گذشت و خنت در شبی که میلادی محمدی، ملی‌پوش کشورمان را روی نیمکت داشت در خانه خود ۳ بر ۲ از سد سن‌اتین گذشت.

براساس این گزارش، در گروه دوازدهم، منچستریونایتد با گل گرینوود در دقیقه ۷۳ در خانه یک بر صفر آستانا را برد. در دیگر بازی این گروه، آلکمار و پارتیزان به تساوی ۲ - ۲ رسیدند.

همچنین در گروه دهم، رم به راحتی در زمین خود با چهار گل باشاک‌شهیر از ترکیه را شکست داد. چیکارا (بازیکن حریف) در دقیقه ۴۲، ژکو در دقیقه ۵۸، زانیولو در دقیقه ۷۱ و کلایورت در دقیقه ۹۰ برای تیم ایتالیایی گل زدند. در همین گروه ولفسبرگر با نتیجه مشابه از سد میزبانش بوروسیامونشن‌گلادباخ گذشت.

خنت هم در گروه نهم مسابقات در شبی که میلاد محمدی، ملی‌پوش کشورمان را ۹۰ دقیقه روی نیمکت داشت با سه گل داوید در دقایق ۲ و ۴۳ و پرین (بازیکن حریف) در دقیقه ۶۴، ۳ بر ۲ سن‌اتین را برد. در همین گروه ولفسبورگ در خانه ۳ بر یک الکساندریا را برد.

در سایر بازی‌ها و در گروه یازدهم اسلاون براتیسلاوا ۴ بر ۲ بشیکتاش را برد و ولوز در خانه یک بر صفر مغلوب براگا شد. در گروه هشتم، اسپانیول و فرانس واروش به تساوی یک - یک رسیدند و لودوگورتس ۵ بر یک زسکا مسکو را شکست داد. همچنین در گروه هفتم گلاسگو رنجرز یک بر صفر فاینورد را از پیش رو برداشت و پورتو ۲ بر یک یانگ بویز را با شکست بدرقه کرد.

لیگ اروپا| برتری آسان آرسنال در خانه اینتراخت فرانکفورت/ شکست ناباورانه لاتزیو در زمین کلوژ

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.