سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش یک بازی کاملاً متفاوت با صنعت نفت آبادان پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از آبادان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خوشحالم که در آبادان هستم، شهری که هم زنده است و هم فوتبال بخش اعظم زندگی مردم آن است. وقتی به آبادان می‌آیم و در میان مردم این شهر حضور دارم، لذت می‌برم. فردا با تیم صنعت نفت بازی کاملاً متفاوتی داریم. آنها برخلاف سال‌های گذشته و تقریباً مانند دو سال پیش با فراز کمالوند، لیگ برتر را خیلی خوب آغاز کردند.

وی ادامه داد: صنعت نفت نتایج معقولی کسب کرده و چهار امتیاز به دست آورده است. آنها اندوخته به مراتب بهتری از ما دارند و این نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌اند. فکر می‌کنم بازی این تیم مقابل پرسپولیس می‌توانست مساوی شود.

فخرالدینی: شک نکنید ذوب‌آهن مدعی جدی قهرمانی استسرمربی ذوب‌آهن با تمجید از صنعت نفت تصریح کرد: با شناختی که از مربی حریف، مربیان کروات و نحوه آماده‌سازی تیم‌های خود آگاه هستند، بازی بسیار سختی را پیش‌بینی می‌کنم. صنعت نفت تیمی دونده است و قطعاً می‌خواهند امتیازات لازم را در خانه جمع کنند.

وی با بیان اینکه شرایط ذوب‌آهن، روز به روز بهتر می‌شود، گفت: مقابل تراکتور به نقطه امیدواری در کار تاکتیکی رسیدیم. بعد از آن مسابقه به بچه‌ها گفتم هر چه در ذهن خود از بازی با تراکتور دارید، به خاطرات بسپارید. امتیاز گرفتن در آبادان خیلی مهم است تا بتوانیم مسیرمان را طی کنیم. امیدوارم هر تیمی لایق خوب بازی کردن در دیداری جوانمردانه است، بهترین نتیجه را بگیرد. سرمربی ذوب‌آهن درخصوص غایبان تیمش برای بازی مقابل شاگردان اسکوچیچ خاطرنشان کرد: مهاجم نیجریه‌ای ما به این بازی می‌رسد. مطهری اما در کاروان تیم ما نیست. با توجه به ضربه مهلکی که به ارسلان خورد و فکر می‌کردیم با خطر پارگی رباط صلیبی مواجه است، اما تنها فشاری به زانوی او وارد شده و مطهری به بازی با استقلال می‌رسد. منصوریان درمورد وضعیت مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان بیان کرد: از سپاه و مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. کارت بازی این سه بازیکن امروز صادر شد و این سه بازیکن را همراه خود داریم. ارسلان اما به خاطر مصدومیت همراه ما نیست. خلعتبری را هم از هفته آینده در ترکیب ۱۸ نفره خود خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.