مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است تغییرات زیاد باعث ضربه خوردن تیمش شده است.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار کرد: شرایط و حساسیت بازی را درک می‌کنیم. شروع خوبی نداشتیم و کمی اشتباهات داوری به تیم ما ضربه زد اما امیدوارم در داربی پیش رو بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و به لیگ برگردیم و بتوانیم در جدول جایگاه خود را بهبود ببخشیم.

وی درباره غیبت فرشید اسماعیلی در داربی ۹۰ هم گفت: یک اشتباه باعث شد فرشید اسماعیلی را در این دیدار نداشته باشیم. او بازیکن بسیار خوبی است و جای خالی‌اش ساده پر نخواهد شد اما امیدوارم جای خالی اسماعیلی را سایر بازیکنان پر کنند.

غفوری ادامه داد: دیاباته را در اختیار نداریم اما قائدی مشکلی برای همراهی ما ندارد و ان‌شاءالله بازی خوبی انجام بدهد. هیچکسی نمی‌تواند بگوید تیم ضعیفی داریم چون همه بازیکنان ما توانمند هستند اما تغییرات زیاد به تیم ضربه زده است. افرادی آمدند و تغییراتی را ایجاد کردند و الان هم خیلی راحت استعفا دادند و رفتند و خودشان را پنهان کردند. این افراد الان هم دیگر جوابگو نیستند. قطعا تیم ما خوب خواهد شد چون پتانسیل لازم را داریم. در سه بازی اخیر هم اگر شانس داشتیم، الان صدر جدول بودیم.

او درباره انگیزه‌های تیمش برای داربی ۹۰ هم گفت: پیروزی در داربی بیشترین انگیزه برای هر بازیکنی است. این بازی می‌تواند به هر بازیکنی اعتبار بدهد و نام او را بزرگ کند. البته امیدوارم تیم ما در نهایت قهرمان شود. هدف تیم ما همین است.

غفوری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قول پیروزی می‌دهد یا خیر گفت: من می‌توانم از طرف خودم قول بدهم که بهترین عملکرد را داشته باشم چون سخت است یک مدافع گلزنی کند. امیدوارم بتوانیم بهترین بازی را انجام دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )