سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بر ادامه تلاش‌هایش برای پیدا کردن راه حل رفع بحران در خط دفاعی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی ۳ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) مردانش مقابل شاختار دونتسک در اوکراین، از ادامه تلاش‌هایش برای یافتن راه حلی جهت رفع بحران در خط دفاعی من‌سیتی خبر داد. سیتی با وجود در اختیار نداشتن دو مهره دفاعی‌ کلیدی‌اش جان استونز و آیمریک لاپورت، میزبان اوکراینی‌اش را شکست داد. در این بازی گواردیولا از زوج پا به سن گذاشته فرناندتینیو و نیکلاس اوتامندی در مرکز خط دفاعی استفاده کرد، زوجی که مجموع سن‌شان به ۶۵ سال می‌رسید. پپ گواردیولا اما تأکید کرد که تا زمان بازگشت مدافعان میانی جوانش نمی‌تواند روی این زوج پا به سن‌گذاشته حساب کند.

گواردیولا در نشست خبری دیداری که در ورزشگاه متالیست برگزار شد، گفت: شک نداشتم که فرناندینیو از پس کاری که به او محول می‌شود، برخواهد آمد. نیکلاس ۳۱ ساله و فرناندینیو ۳۴ ساله‌اند و گزینه بعدی ما ۱۸ ساله است. فعلاً وضعیت همین است، اما تا سه چهار ماه آینده من نمی‌دانم که چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امشب هر دو مدافع میانی ما عالی بودند و نیکو شخصیت باورنکردنی‌اش را پس از اتفاقی که در بازی قبلی رخ داد، نشان داد. ما یک گزینه دیگر هم داریم که زوج رودری - کایل واکر است چون با توجه به سن فرناندینیو و اوتامندی، ما در تمام بازی‌ها نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید مقهور درخشش دی‌ماریا و PSG شد/ تساوی دراماتیک اتلتیکو مقابل یوونتوس در شب برتری آسان من‌سیتی و بایرن

نتیجه‌ای که سیتی در اولین بازی‌اش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، در تضاد کامل با نتیجه‌ای بود که فصل گذشته در هفته اول مرحله گروهی همین رقابت‌ها برای این تیم رقم خورد و ۲ بر یک به لیون باخت.

گواردیولا افزود: من از همین حالا دارم به بازی‌مان مقابل واتفورد فکر می‌کنم، چون زمان زیادی تا آن بازی نداریم. خوشحالم که لیگ قهرمانان را با یک نتیجه خوب آغاز کردیم و می‌دانم که خیلی خوب هم بازی کردیم. نتیجه خوبی کسب کردیم که بهتر از نتیجه بازی اول‌مان در فصل گذشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.