سرمربی کروات باواریایی‌ها از عملکرد بازیکن برزیلی جدید تیمش در مصاف با ستاره سرخ بلگراد تمجید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در آغاز کارش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، میهمان صرب خود ستاره سرخ بلگراد را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. در این بازی با اینکه کینگسلی کومان، روبرت لواندوفسکی و توماس مولر گلزنی کردند و مولر تاریخ‌سازی کرد (انجام بیشترین بازی در لیگ قهرمانان برای بایرن مونیخ) این فیلیپه کوتینیو بال برزیلی قرضی بایرن مونیخ بود که عملکردش مورد توجه نیکو کواچ قرار گرفت.

کواچ پس از بازی به شبکه اسکای آلمان گفت: کوتینیو واقعاً خوب بازی کرد و با هوش فوتبالی‌ که دارد، ابعاد جدیدی به بازی ما داده است. من فکر می‌کنم که ما بابت داشتن او باید خیلی خوشحال باشیم. تیم ما با تمرکز فراوانی بازی کرد و به همین دلیل هم سه گل زدیم.

کواچ افزود: به تیم بابت شروع جدید خوبش در لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم. ما با این نتیجه واقعاً می‌توانیم راضی باشیم. اینکه توانستیم کلی موقعیت گلزنی ایجاد کنیم بسیار خوب بود. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. ستاره سرخ با تمام بازیکنانش دفاع می‌کرد و همیشه با تمام نفراتش عقب می‌کشید. حالا زمان تجدید قوا برای ارائه یک بازی خوب دیگر مقابل کلن در هفته آینده بوندس‌لیگاست.

لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید مقهور درخشش دی‌ماریا و PSG شد/ تساوی دراماتیک اتلتیکو مقابل یوونتوس در شب برتری آسان من‌سیتی و بایرن

مولر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و با انجام یکصدوششمین بازی‌اش برای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، رکورددار شد.

این ستاره آلمانی در این باره گفت: چنین رکوردهایی برای آن هستند که بعد از تمام شدن دوران بازیگری‌تان به آنها فکر کنید و من هم قصد ندارم در آینده‌ای نزدیک کفش‌هایم را آویزان کنم، پس این رکوردها برایم مهم نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.