سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌ژرمن پس از برد قاطع مقابل رئال مادرید، تأکید کرد به قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان فکر نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاری‌سن‌ژرمن فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با خط و نشان کشیدن برای رقبای بزرگش در قاره سبز آغاز کرد وقتی که در مصاف خانگی با رئال مادرید، قهرمان سابق قاره سبز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. با این حال سرمربی آلمانی این تیم حاضر نشد چنین برداشتی از نتیجه بازی داشته باشد و به همین دلیل او در نشست خبری پس از این بازی اظهارنظر جالبی انجام داد.

توخل که می‌دانست به سبب برد قاطع تیمش احتمالاً از او سؤالاتی درباره شانس قهرمانی PSG در این فصل لیگ قهرمانان پرسیده خواهد شد، در همان ابتدای نشست خبری به خبرنگاران گفت: قبل از اینکه کسی بخواهد سؤال بپرسد، اگر کسی می‌خواهد سؤال کند که ما امسال قهرمان لیگ قهرمانان خواهیم شد یا نه، به من بگوید تا از اتاق بیرون بروم.

توخل با اشاره به غیبت سه ستاره خط حمله‌اش (نیمار، امباپه و کاوانی) در مصاف با رئال مادرید، تأکید کرد که نبود آنها روی عملکرد تیمش تأثیر نگذاشته است.

سرمربی آلمانی PSG‌ تأکید کرد: بدون آنها ما می‌دانستیم که بخت اول پیروزی در این بازی نیستیم و به همین دلیل بازیکنانی که به میدان رفتند، از هرگونه دغدغه ذهنی رها شدند و دیگر فشاری روی خودشان احساس نمی‌کردند. اگر تمام بازیکنان ما مانند این بازی به کارشان ادامه دهند، ما می‌توانیم بدون نیمار، امباپه و کاوانی هم چند بازی انجام دهیم.

در همین حال آنخل دی‌ماریا زننده دوگل اول پاری‌سن‌ژرمن مقابل تیم سابقش، پس از مسابقه به رادیو مونت‌کارلو گفت: من واقعاً خوشحالم. نتیجه بازی فوق‌العاده و بی‌عیب و نقص بود. سخت کار کردیم و هیچ اشتباهی انجام ندادیم. ما امشب یک بازی استثنایی انجام دادیم.

لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید مقهور درخشش دی‌ماریا و PSG شد/ تساوی دراماتیک اتلتیکو مقابل یوونتوس در شب برتری آسان من‌سیتی و بایرن

کیلور ناواس، دیگر بازیکن سابق رئال مادرید بود که شب گذشته مقابل این تیم به میدان رفت. سنگربان کاستاریکایی که تابستان امسال از رئال مادرید به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، گفت: خیلی خوشحالم که بازی را بردیم، نه از این بابت که رئال مادرید را شکست دادیم. هم‌تیمی‌هایم کارشان را عالی انجام دادند. من هیچ کینه و کدورتی نسبت به رئال مادرید ندارم بلکه فقط می‌خواهم از لحظات حضورم در تیم جدیدم لذت ببرم. تمام بازیکنان ما باانگیزه هستند و من هم می‌خواهم همان‌گونه از اعتبار پاری‌سن‌ژرمن دفاع کنم که قبل از این از اعتبار و پیراهن رئال مادرید دفاع می‌کردم. پس با تمام توانم تلاش خواهم کرد و می‌خواهم تاریخ‌سازی کنم. افتخاراتی که من با رئال مادرید کسب کردم، زیبا بودند، اما الان در حال کسب تجربه‌ای جدید هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.