پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حتی در صورتی که استقلال بازنده دربی باشد، به هیچ عنوان به صلاح آنها نیست دست به استراماچونی بزنند.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر قرار باشد نسبت به شرایط دو تیم قبل از بازی نتیجه دربی پیش بینی شود، در این صورت باید گفت شانس پرسپولیس بیشتر از استقلال است. اما موضوع این است که این بازی نه ارتباطی به شرایط دو تیم در جدول دارد، نه تعداد محرومان و مصدومان و نه حتی نتیجه بازی قبل از دربی. نتیجه این بازی خاص، فقط و فقط بستگی به شرایط بازیکنان در زمین مسابقه دارد.

وی افزود: در حال حاضر شرایط پرسپولیس پایدارتر است و این تیم آرامش بیشتری نسبت به حریف دارد. استقلالی‌ها باتوجه به نتایج قبلی شان قدری استرس دارند و ممکن است این آرامش پرسپولیس و استرس استقلال در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد.

ملی پوش سابق کشورمان با اشاره به نحوه گل خوردن آبی‌ها در این فصل گفت: نمی‌دانم در استقلال چه خبر است که آنها تمرکز لازم برای بسته نگه داشتن دروازه شان را ندارند. گل خوردن و از دست دادن امتیازات در آخرین دقایق بازی تبدیل به یک کابوس برای این تیم شده و تا زمانی که آنها یک کلین شیت نداشته باشند، این کابوس را همراه خواهند داشت.

رضایی در خصوص شایعه برکناری استراماچونی در صورت شکست در دربی گفت: هرچند باشگاه مختار است هر تصمیمی که صلاح بداند را اتخاذ کند، اما به نظر من حتی در صورت شکست احتمالی آبی پوشان، تغییر در کادر فنی یک خودزنی و یک کار غیری اصولی است. این دربی قدری زودهنگام است و نتیجه آن نباید در سرنوشت مربیان دو تیم تغییر بگذارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )